Работа Търговец B2B в Хасково
2 нови обяви за работа
-
Фирма „Тракия Комерс 2016“ ЕООД е бързо и успешно развиващa се компания за внос и продажба на кроасани, чипс, захарни и шоколадови изделия,...
-
1,320 лв - 2,520 лв / месец (нето) от работодател
ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захaрни изделия с мaрка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения:
- Осъществява дистрибуцията на предлаганите от фирмата продукти и отговаря за продажбите в съответния район;
- Координира целия процес на обслужване на клиентите;
- Поддържа ежедневен контакт с клиентите;
- Отразява заявките на клиентите посредством фирмен мобилен софтуер;
- Извършва преки продажби и се грижи за поддържане на оптимален асортимент на предлаганите от фирмата стоки;
- Ежедневно презентира всички активности и нови продукти в асортимента на фирмата;
- Търси нови клиенти;
- Следи за редовното плащане на отложените задълженията от страна на клиентите;
- Събира и предоставя на прекия си ръководител информация за развитието на пазара, дава предложения по оптимизиране на предлагания асортимент и информация за предлаганите от конкурентните активности;
- В рамките на предоставените му пълномощия решава възникналите въпроси при работата с клиентите;
- Дава предложения за промени в условията на работа с клиентите;
- Изготвя кратки месечни отчети за дейността си;
- Поддържа изрядна документация при отчитане;
- Минимум една година опит на подобна позиция;
- Шофьорска книжка и възможност за ежедневно пътуване;
- Организираност, инициативност, настойчивост и отговорност;
- Отлични комуникативни умения;
- Позитивна нагласа за работа;
- Висше образование е предимство;
- Компютърни умения/ Word, Excel, Internet/ са предимство.
- Фирмен телефон и служебен автомобил;
- Заплата и бонус, обвързан с реализирания оборот и фокусни цели за месеца;
- Възможност за професионално развитие;
- Постоянно и етапно фирмено обучение;
Неокомплектовани документи няма да бъдат разглеждани.
Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,430 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Търговски представител
Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
- извършване на анализ на продажбите
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- техники за насърчаване на продажбите
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
- стратегии за продажби
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.