Работа Товарач във Велинград
1 нови обяви за работа
-
Тимбарк България ЕООД е основана през 2005г., след придобивaнето на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). Портфолиото на Тимбарк Бъл...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разширяване на дейността по бутилирането на минерална натурална вода Велинград, компанията обявява вакантно място във фабриката си в град Велинград за позицията:
ОРГАНИЗАТОР ЕКСПЕДИЦИЯ, ТОВАРО-РАЗТОВАРНА ДЕЙНОСТ
ОТГОВОРНОСТИ:
- Организира експедицията на стоки от и в складовата база, провеждането и отчитането на товаро-разтоварните дейности;
- Отговаря за правилното съхранение на стоките в склада, за подреждането на произведената стока по партиди, годност и товаренето на заявените количества;
- Координира действията си по изпълнение на товаро-разтоварните и спедиторски дейности с Началник склад;
- Участва в провеждането и отчитането на периодичните и годишни инвентаризации и бракуване;
- Изготвя необходимите справки и отчети относно транспортната дейност.
- Отговаря за ежедневно попълване на документи,пряко свързани с дейността на компанията и позицията
- Средно образование;
- Минимум една година опит на същата или подобна позиция;
- Организираност, способност за приоритизиране и планиране;
- Отговорност и желание за учене и развитие;
- Способност за работа в екип;
- Възможност за работа на смени
- Стабилна и сигурна работа;
- Редовно изплащане на трудовото възнаграждение;
- Работа в екип от професионалисти.
- Социални придобивки
Очакваме кандидатурата ви!
Средна заплата за сектора
1,410 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
50 лв / месец
3,900 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Персонал, водещ стокови документи
Stock clerks maintain records of goods produced and production materials received, weighed, issued, dispatched or put into stock. Tasks include - (a) arranging and controlling receipt and dispatch of goods and keeping relevant records; (b) maintaining stock records, verifying issue of goods, estimating needs and making requisitions of new stocks; (c) receiving, storing and issuing tools, spare parts or various equipment, and maintaining relevant records; (d) weighing goods received or produced, or for issue or dispatch, and maintaining relevant records; (e) compiling inventories of furniture and other items received for storage. Examples of the occupations classified here: - Dispatch clerk (stock) - Freight clerk - Stock clerk - Storeroom clerk - Weighing clerk
Необходими основни умения
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.