Работа Счетоводител в Созопол

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ Ваканционно селище “Санта Мaрина”, Созопол е част от една от водещите български хотелски вериги FPI Hotels & Resorts, компания от п...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СЧЕТОВОДИТЕЛ

icon 850 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СЧЕТОВОДИТЕЛ

Ваканционно селище “Санта Мaрина”, Созопол е част от една от водещите български хотелски вериги FPI Hotels & Resorts, компания от портфолиото на една от най-уважаваните инвестиционни компании в България „ФеърПлей пропъртис Мениджмънт" ЕООД. Селището се състои от общо 80 триетажни и четириетажни вили с над 1500 апартамента за собственици и гости и предлага широка гама от услуги и развлечения. Комплексът следва модерните еко тенденции и се развива като свободна от транспортни средства зона, предлагаща уединение, комфорт и прохлада сред пищна зеленина, градини и паркови алеи. На разположение на гостите на комплекса са 5 плувни и 4 детски басейна, слънчеви тераси, рецепция, 4 тематични ресторанта, 3 пул бара и кафе-сладкарница, 2 Уелнес центърa и фризьорски салон, детски кът и анимационна програма на три езика, тенис център с 8 тенис корта, игрище за футбол, перално и химическо чистене.

За дъпълване на нашия екип търсим отговорна и позитивна личност за позицията СЧЕТОВОДИТЕЛ

Основни задължения и отговорности :

  • Обработване на финансово-счетоводни документи / осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи
  • Oбработка на документи, свързани с касови операции и плащания по банков път;
  • Следене на задълженията на клиенти и доставчици
  • Изготвяне на дневни , месечни и годишни справки
Нашите очаквания:
  • Мотивирана и комуникативна личност, отговорна с положителна нагласа, с желание за работа и професионална реализация
  • Образование в областта на Счетоводство, Икономика, Финанси и др.
  • Минимум 3 години опит като счетоводител
  • Много добри умения за работа със счетоводен софтуер
  • Отлично владеене на MS Excel
  • Добро познаване на счетоводното и данъчно законодателство
  • Умения за спазване на срокове и обем на работата
Ние предлагаме:
  • Коректни взаимоотношения със стабилна компания
  • Много добро възнаграждение
  • Отлични условия на работа
  • Трудов договор с пълни осигуровки
  • Осигурен транспорт за кандидати от Бургас и региона
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля, изпратете ни Вашата АВТОБИОГРАФИЯ с АКТУАЛНА СНИМКА.

Всички документи ще бъдат разгледани при спазване на разпоредбите на ЗЗД и пълна конфиденциалност. С одобрените по документи кандидати ще се свържем за насрочване на интервю.

С подаването на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани за целите на подбора, доколкото и докато е необходимо, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


850 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.