Работа Счетоводител Оперативен в Габрово

2 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    **Описание на работата:** Търсим динамичен и организиран Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа на наш клиент-работод...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    АГЕНЦИЯТА ЩЕ РАБОТИ ОНЛАЙН ОТ 18 ДО 30 СЕПТЕМВРИ. Комуникацията ще се осъществява чрез съобщения на вайбър-0899779077**Описание на работата:** Т...

    12 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

ЛИДЕР- М7 EООД
location_on с. Габрово

icon 1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


**Описание на работата:**

Търсим динамичен и организиран Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа на наш клиент-работодател . Вие ще бъдете отговорни за извършването на ежедневни счетоводни операции и ще играете ключова роля в поддържането на точни финансови записи.
  • *Отговорности:**
  • Извършване на ежедневни счетоводни операции, включително въвеждане на данни, осчетоводяване на документи и обработка на платежни нареждания.
  • Поддържане на актуални и точни счетоводни записи.Фирмата има Главен счетоводител.
  • Съгласуване на счетоводните данни и разрешаване на финансови несъответствия.
  • Отговаряне на запитвания и предоставяне на информация на вътрешни и външни заинтересовани страни.
  • *Изисквания и квалификации:**
  • Висше образование в областта на счетоводството, финансите или подобна специалност.
  • Минимум 2 години опит в счетоводната сфера.
  • Отлични познания по MS Excel и счетоводен софтуер.
  • Внимание към детайлите и аналитично мислене.
  • Отлични комуникационни умения и способност за работа в екип.
  • *Какво предлагаме:**
  • Конкурентно възнаграждение и бонусна система
  • Социален пакет, ваучери за храна на стойност 200 лева,и др.привилегии-отпуска,13 заплата и безплатен транспорт до местоработата.
  • Приятелска работна атмосфера и подкрепящ екип.
.Какво е необходимо?

Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец ,в случая АВГУСТ 2025 год. чрез съобщение на вайбър 2.Ако не сте клиент на Агенцията да да пуснете СВ и да пишете на вайбър 0899779077

Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА

За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕООД

Средна заплата за сектора


1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.