Работа Стоковед във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon 1,450 лв - 1,650 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЕЛИТИС МЕГАСТОР ТЪРСИ ДА ПРИСЪЕДИНИ КЪМ ЕКИПА СИ ОПЕРАТОР ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ. Изисквания към кандидатите: 1. Средно или висше образовaни...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Консултант продажби „Стоково кредитиране“ гр. Варна Консултант продажби „Стоково кредитиране“ гр. Варнa В Банка ДСК се стремим непре...

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кредитен консултант - стоково кредитиране в гр. Варна ТИ КАТО НАШ КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ СТОКОВО КРЕДИТИРАНЕ ЕЛА В ЕКИПА НИ И ЩЕ ПОЛУЧИШ: ...

    29 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Стоковед

ЕЛИТИС МЕГАСТОР EООД
location_on гр. Варна

icon 1,450 лв ~ 1,650 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


ЕЛИТИС МЕГАСТОР ТЪРСИ ДА ПРИСЪЕДИНИ КЪМ ЕКИПА СИ ОПЕРАТОР ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ. Изисквания към кандидатите:

1. Средно или висше образовaние 2. Компютърна грамотност, необходима за изпълнение на заеманата длъжност 3. Добро познание на Word и Excel 4. Организираност

Задължения и отговорности:

1. Заявява стоки ,вьвежда ,ценообразува и ревизира стоки,,следи наличности ,,, 2. Въвежда информация в специален складов софтуер 3. Аналитичност, 4. Получава и обработва насрещните фактури и документи от наши доставчици 5. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността на фирмата

Фирмата предлага:

  • Добро възнаграждение
  • Възможности за професионално развитие
  • Добри условия на труд и допълнителни бонуси
  • Постоянен трудов договор
  • заплащане 1550 нето с вкл ваучер храна,,на график 24р дни по 7 часа и 26 раб дни по 6,30ч-1680 лв нето ,,21 р дни по 8ч 1450лв
Ако смятате, че предложението Ви интересува, моля натиснете бутон ''Кандидатствай по тази обява'' като изпратете автобиография и актуална снимка.

Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Първоначалният подбор ще се извърши по документи.

Ще се свържем само с одобрените кандидати. Информацията, изпратена от Вас, представлява лични данни по смисъла на ЗЗЛД и се предоставя доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Средна заплата за сектора


1,450 лв ~ 1,650 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

3,900 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отчетник, стоково-материални запаси


Отчетниците на стоково-материални запаси проследяват продуктите, съхранявани в складове за превоз до магазини, търговци на едро и отделни клиенти. Те проверяват инвентара и поддържат документацията.

Необходими основни умения

  • планиране на инвентаризацията
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • следене на равнището на запасите
  • следене за точността на инвентарния контрол
  • проверяване за повредени елементи
  • администриране на запасите

Необходими основни знания

  • математика
  • правила за инвентаризация
  • система за кодиране на стоките

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.