Работа Специалист Трз във Варна
4 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...
-
ОТГОВОРНОСТИ: Администрира дейностите по назначавaне, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътства...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Пълно описание
За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ за град Варна.
Искате ли да бъдете част от амбициозен екип от професионалисти? Стремите ли се към саморазвитие? Готови сте да се учите и да станете най-добрите?
Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!
ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:
Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.
Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.
Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Изготвяне на всички документи свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения;
- Изготвяне и подаване в НАП и НОИ на всички заявления и декларации, касаещи трудовите правоотношения;
- Поддържане на трудовите досиета на служителите;
- Изготвяне на месечни ведомости за работни заплати;
- Изготвяне на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време за персонал, работещ на смени и при сумирано отчитане на работното време;
- Изготвяне и актуализиране на длъжностните характеристики на служителите;
- Работа със специализиран софтуер;
- Следене и спазване на законоустановените срокове, регламентирани в трудовото, осигурителното и данъчното законодателство.
- Образователна степен - Магистър или Бакалавър по специалности "Счетоводство и контрол", "Финанси" или друго подходящо икономическо образование;
- Предишен опит на подобна позиция - над 3 години;
- Познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
- Компютърна грамотност: владеене и използване на компютърна техника - Microsoft Office;
- Високо ниво на лична организираност – умения за справяне с многобройни отговорности;
- Способност да планирате, организирате и контролирате работните си ангажименти;
- Висок степен на самостоятелност;
- Гъвкавост и прецизност;
- Ефективни комуникативни и междуличностни отношения;
- Владеене на чужд език – английски/немски.
- Трудов договор за пълен работен ден;
- Заплата 1500 - 1800 лв. бруто + бонуси за постигнати резултати;
- Ваучери за храна – 200 лв.;
- Участие в система от допълнителни социални и образователни стимули;
- Възможност за обучение и работа в стабилна и развиваща се компания с изключителна обезпеченост на работното място;
- Мотивираща и вдъхновяваща работна среда и приятелска атмосфера;
- Натрупване на професионални знания и делови умения, чрез участие в различни форми на обучения;
- Работа в сплотен и амбициозен екип, в професионална, приятелска и динамична среда;
- Коректно отношение с респект към личността.
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.