Работа Специалист Трз във Варна

4 нови обяви за работа

  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...

    02 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОТГОВОРНОСТИ: Администрира дейностите по назначавaне, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътства...

    10 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    19 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ

Bell Career
location_on гр. Варна

icon 1,160 лв ~ 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ за град Варна.

Искате ли да бъдете част от амбициозен екип от професионалисти? Стремите ли се към саморазвитие? Готови сте да се учите и да станете най-добрите?

Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.

Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.

Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвяне на всички документи свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения;
  • Изготвяне и подаване в НАП и НОИ на всички заявления и декларации, касаещи трудовите правоотношения;
  • Поддържане на трудовите досиета на служителите;
  • Изготвяне на месечни ведомости за работни заплати;
  • Изготвяне на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време за персонал, работещ на смени и при сумирано отчитане на работното време;
  • Изготвяне и актуализиране на длъжностните характеристики на служителите;
  • Работа със специализиран софтуер;
  • Следене и спазване на законоустановените срокове, регламентирани в трудовото, осигурителното и данъчното законодателство.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Образователна степен - Магистър или Бакалавър по специалности "Счетоводство и контрол", "Финанси" или друго подходящо икономическо образование;
  • Предишен опит на подобна позиция - над 3 години;
  • Познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
  • Компютърна грамотност: владеене и използване на компютърна техника - Microsoft Office;
  • Високо ниво на лична организираност – умения за справяне с многобройни отговорности;
  • Способност да планирате, организирате и контролирате работните си ангажименти;
  • Висок степен на самостоятелност;
  • Гъвкавост и прецизност;
  • Ефективни комуникативни и междуличностни отношения;
  • Владеене на чужд език – английски/немски.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Трудов договор за пълен работен ден;
  • Заплата 1500 - 1800 лв. бруто + бонуси за постигнати резултати;
  • Ваучери за храна – 200 лв.;
  • Участие в система от допълнителни социални и образователни стимули;
  • Възможност за обучение и работа в стабилна и развиваща се компания с изключителна обезпеченост на работното място;
  • Мотивираща и вдъхновяваща работна среда и приятелска атмосфера;
  • Натрупване на професионални знания и делови умения, чрез участие в различни форми на обучения;
  • Работа в сплотен и амбициозен екип, в професионална, приятелска и динамична среда;
  • Коректно отношение с респект към личността.

Средна заплата за сектора


1,160 лв ~ 1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.