Работа Специалист База Данни в Пловдив

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Глатех ЕООД е международна компания в облaстта на функционалните панти, разположена в промишлена зона близо до град Пловдив. Компанията ...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Кредитна администрация-физически лица, Дирекция Кредитна администрация Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима ...

    29 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър на дигитални услуги

Glatec
location_on гр. Пловдив

icon 1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Глатех ЕООД е международна компания в облaстта на функционалните панти, разположена в промишлена зона близо до град Пловдив. Компанията успешно развива производството си в посока на автоматизация и дигитализация, разчитайки на дългата си традиция и опит.

За нашия търговски екип търсим специалист, който да заеме позицията: Офис мениджър на дигитални услуги

Основни задължения:

  • Преглед на база данни с потенциални клиенти – проверка и квалификация;
  • Провеждане на студени обаждания (Cold calling) с цел установяване на интереси и нужди на клиента;
  • Въвеждане на информация в CRM системата – както нашата, така и на доставчика;
  • Административна дейност, свързана с подготовка на оферти, договори, протоколи и друга документация;
  • Комуникация с маркетинг екипа – участие с идеи, материали за социални мрежи и др.
Основни изисквания:
  • Инициативност и отлични комуникативни умения;
  • Гъвкавост и умение за работа в динамична среда;
  • Внимание към детайлите и способност за организиране на административни задачи;
  • Владеене на чужд език – английски или немски;
  • Желание за работа в млад и организиран екип.
Фирмата предлага:
  • Дългосрочна ангажираност;
  • Работа от понеделник до петък (08:00 до 17:00ч.);
  • Възможност за развитие;
  • Работа в млад и динамичен екип.
При интерес от Ваша страна, моля изпратете Вашата автобиография и ние ще се свържем с Вас в кратък срок. Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат третирани строго конфиденциално.

Средна заплата за сектора


1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.