Работа Рецепционист Във Фитнес Зала в Пловдив
3 нови обяви за работа
-
Търсим нов член на екипа, за игрална зала ,,PLAY ZONE ''с PlayStation конзоли и игри с жетони! Нашият екип си търси усмихнат, отговорен и комуникатив...
-
Посреща, настанява и изпраща гостите на хотела. Води сметката на госта по време на престоя му в хотела. Извършва плащания по сметките на ...
-
Кои сме ние? Ние сме най-голямата верига детски центрове в България – „Капела Плей“. Разполагаме с огромен екип от млади, позитивни и кр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Рецепционист
Пълно описание
Нашият екип си търси усмихнат, отговорен и комуникативен човек, който обича игрите и може да се грижи за доброто настроение на нашите посетители!
Основните задължения включват:
- Посрещане и обслужване на клиенти
- Работа на каса и жетони
- Поддръжка на игралните автомати и PlayStation конзолите
- Поддържане на реда и хигиената в залата
- Съдействие при организиране на турнири и събития
- Отгговорност и коректност
- Умения за работа с клиенти и пари
- Желание за работа в динамична среда
- Опит не е задължителен, но е предимство
- Гъвкаво работно време
- Приятелска атмосфера и млад екип
- Обучение на място
- Добро възнаграждение
Средна заплата за сектора
1,180 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.