Работа Регионален Мениджър Продажби в Стара Загора
1 нови обяви за работа
-
Мениджър продажби - по заместване за 2 г.
Пенсионно-Осигурителна Компания Доверие Адгр. Стара Загора
Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионно-осигурителната и...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето!
Пенсионно-осигурителната индустрия не е скучна – тя е динамична, предизвикателна и изключително важна. Ако си амбициозен, ориентиран към резултатите, обичаш предизвикателства и не се плашиш от откази ти си човека, когото търсим!
Какво ще правиш? − Активно ще търсиш нови клиенти и ще създаваш трайни партньорства – индивидуални и корпоративни; − Ще водиш преговори, правиш презентации и ще бъдеш основен двигател на продажбите; − Ще разработваш и реализираш стратегии за привличане на нови клиенти чрез различни канали – лични срещи, дигитални платформи и други; − Ще изграждаш мрежа от нови бизнес партньори (консултанти) и ще управляваш отношенията с тях; − Ще използваш най-новите дигитални технологии и ще участваш в процесите на дигитализация на нашите услуги.
Какво търсим в теб? − Опит в активното търсене и привличане на клиенти – минимум 2 години; − Опит във воденето на преговори и презентации; − Висше образование и свидетелство за управление на МПС; − Нагласа за работа в динамична и бързо променяща се среда; − Отлични комуникативни умения и способност да създаваш доверие у клиентите; − Иновативно мислене и желание да предлагаш новаторски решения; − Енергия, мотивация и амбиция да достигаш нови върхове.
Какво ти предлагаме? − Атрактивно възнаграждение, което включва твърдо месечно възнаграждение, без лимитни бонуси за резултати и богат социален пакет; − Стабилност и сигурност с постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи; − Възможности за професионално и личностно развитие чрез обучения, конференции и нетуъркинг събития; − Работа в модерна и иновативна среда, в която се цени индивидуалността и приносът на всеки; − Страхотни колеги и подкрепа в преодоляването на нови предизвикателства. − Позицията е по заместване за период от 2 г.
Не чакай утре – започни днес!
Ако смяташ, че отговаряш на посочените изисквания и желаеш да се присъединиш към нашия успешен екип, не се колебай – натисни „Кандидатствай по тази обява” и изпрати CV и актуална снимка.
ПОК „Доверие” те очаква, за да изградим заедно бъдещето!
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Пълна информация за защитата на личните данни в ПОК „Доверие“, можете да намерите на интернет страницата на Компанията.
Средна заплата за сектора
1,820 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
450 лв / месец
9,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.