Работа Продавач Консултант В Супермаркет във Враца
5 нови обяви за работа
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ В ЗАВЕДЕНИЕ ЗА БЪРЗО ХРАНЕНЕ обслужва клиентите представя артикулите поддържа отдела подреден и в добър вид има ак...
-
Търсим енергичен и мотивиран продавач, който да се присъедини към нашия екип в павилион за бързо хранене. Ако сте комуникативен и обичат...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ В ЗАВЕДЕНИЕ ЗА БЪРЗО ХРАНЕНЕ обслужва клиентите представя артикулите поддържа отдела подреден и в добър вид има ак...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ /4, 6 и 8 часа/ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. ...
-
1,170 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазини BILLA - гр. Враца, Център Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накра...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ
1,400 лв / месец
Пълно описание
- обслужва клиентите
- представя артикулите
- поддържа отдела подреден и в добър вид
- има активен подход към клиентите
- внимателен и се отнася с грижа към хора, продуктите и артикулите, с които работи
- екипен играч и е готов да подпомага колегите си
- работа на смени
Средна заплата за сектора
1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.