Работа Офис Сътрудник в Бяла Слатина
1 нови обяви за работа
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Какви качества търсим: ✔Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора; ✔Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства; ✔Бърз и координиран в работата си;
Основните ти отговорности ще включват: ✔Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки; ✔Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки; ✔Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.
Ние ти предлагаме: ✔Трудов договор с Еконт Експрес АД; ✔Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение ✔Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт; ✔Качествено работно облекло.
Работно място: Бяла Слатина
Работно време:
- Понеделник – Петък 09:00-18:00
Средна заплата за сектора
1,160 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.