Работа Офис Сътрудник в Бургас

4 нови обяви за работа

  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма и утвърдена строителна компания, занимаваща се с обществени поръчки и промишлено строителство на територията на Лукойл Нефтохим...

    29 Oct 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    20 Nov 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    23 Oct 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    25 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС СЪТРУДНИК СТРОИТЕЛНА ФИРМА

ГРУУМИНГ БГ EООД
location_on гр. Бургас

icon 2,500 лв ~ 3,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Голяма и утвърдена строителна компания, занимаваща се с обществени поръчки и промишлено строителство на територията на Лукойл Нефтохим Бургас, търси да назначи Офис Сътрудник, който да се присъедини към нашия екип.

ОТГОВОРНОСТИ

  • Изготвяне на тръжна документация по ЗОП, включително остойностяване на КСС;
  • Събиране и анализ на ценови оферти за материали;
  • Създаване и водене на база данни за обекта;
  • Осъществяване на технически контрол и създаване на отчетна документация на изпълнените строително-монтажни работи към възложителите.
ИЗИСКВАНИЯ И КВАЛИФИКАЦИИ
  • Висше или средно специално образование в строителство или геодезия;
  • Опит в съставянето на количествени сметки е предимство;
  • Познаване на ЗУТ и наредби в строителството;
  • Отлични комуникационни и организационни умения;
  • Умения за работа в екип и ефективност при динамична среда;
  • Компютърна грамотност: Microsoft Office, AutoCAD, MS Project;
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ
  • Работа на пълен работен ден от понеделник до петък, от 8 до 16:30 часа;
  • Всички необходими инструменти и технология за успешно изпълнение на длъжността;
  • Възможности за професионално развитие и усъвършенстване в динамична и подкрепяща среда;
  • Работа в модерен офис, без командировки;
  • Конкурентно възнаграждение от 2500-3000 лв. НЕТО.
  • Осигурен служебен транспорт.
  • ТД и СО с Грууминг БГ ЕООД
Ако това звучи като обявата за Вас, не се колебайте, кандидатствайте сега!

Средна заплата за сектора


2,500 лв ~ 3,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.