Работа Офис Сътрудник в Бургас
4 нови обяви за работа
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Голяма и утвърдена строителна компания, занимаваща се с обществени поръчки и промишлено строителство на територията на Лукойл Нефтохим...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС СЪТРУДНИК СТРОИТЕЛНА ФИРМА
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Пълно описание
ОТГОВОРНОСТИ
- Изготвяне на тръжна документация по ЗОП, включително остойностяване на КСС;
- Събиране и анализ на ценови оферти за материали;
- Създаване и водене на база данни за обекта;
- Осъществяване на технически контрол и създаване на отчетна документация на изпълнените строително-монтажни работи към възложителите.
- Висше или средно специално образование в строителство или геодезия;
- Опит в съставянето на количествени сметки е предимство;
- Познаване на ЗУТ и наредби в строителството;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Умения за работа в екип и ефективност при динамична среда;
- Компютърна грамотност: Microsoft Office, AutoCAD, MS Project;
- Работа на пълен работен ден от понеделник до петък, от 8 до 16:30 часа;
- Всички необходими инструменти и технология за успешно изпълнение на длъжността;
- Възможности за професионално развитие и усъвършенстване в динамична и подкрепяща среда;
- Работа в модерен офис, без командировки;
- Конкурентно възнаграждение от 2500-3000 лв. НЕТО.
- Осигурен служебен транспорт.
- ТД и СО с Грууминг БГ ЕООД
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.