Работа Офис Сътрудник в Пазарджик

3 нови обяви за работа

  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: висше/средно образовaние; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на ...

  • icon 1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сътрудничи на Директора Производство при водене на коресподенция и изпълнение на административни задължения. Изисквания: Образование...

    14 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС СЪТРУДНИК

ЛЪКИ КОРЕКТ-ИЛИЯ БОЖИЛОВ ЕТ
location_on гр. Пазарджик

icon 1,500 лв ~ 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Изисквания към кандидатите:
  • висше/средно образовaние;
  • умения за боравене с документооборот;
  • опит в приоритизиране на задачи и водене на бизнес кореспонденция;
  • работа с първични счетоводни документи (фактури);
  • конфиденциалност;
  • добра компютърна грамотност (MS Office; Internet, Mail).
Отговорности:
  • водене на регистър от входяща/изходяща кореспонденция;
  • приемане и съхраняване на договори;
  • съхранение и отчитане на счетоводна документация пред счетоводител;
  • извършване на фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране на фирмени и клиентски документи във фирмената база данни;
  • поддържане на фирмената база данни актуална и подредена.
Фирмата предлага:
  • трудов договор;
  • добро и коректно заплащане;
  • фирмени обучения;
  • екип от млади и амбициозни колеги.
Ако това предложение представлява интерес за Вас и това е позицията, която търсите, моля, заповядайте в офиса ни, намиращ се в гр. Пазарджик, хотел "Елбрус", етаж 1, офис 1, за да се срещнете с нашите консултанти в областта на човешките ресурси, като преди това можете да се свържете с нас на някои от следните телефони: 034 44 56 46, 0898 496 880. Документите на всички кандидати са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Регистрация в МТСП 2324 / 27.07.2017 г.

Средна заплата за сектора


1,500 лв ~ 1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.