Работа Офис Администратор в Пампорово

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Форего Пропърти Мениджнът ООД търси да назначи зa офиса си в к.к. Пампорово служител на длъжността "Офис администратор на недвижими...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор на недвижими имоти

icon 1,340 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Фирма Форего Пропърти Мениджнът ООД търси да назначи зa офиса си в к.к. Пампорово служител на длъжността "Офис администратор на недвижими имоти": Изисквания: Опит в недвижимите имоти на административна позиция е голям плюс. Английски език Много добри комуникационни умения (писмени и устни) Компютърни умения с MS Office (Word, Excel, PowerPoint задължително) Обща компютърна грамотност и умение за боравене с данни. Основни задължения: Да подпомага брокерите с административните и организационни задачи. Да следи за коректното попълване на базата данни от брокерите. Да приема телефонните обаждания от всички настоящи и потенциални клиенти. Да изготвя документацията и въвежда необходимите данни за всички обяви и продажби на имоти. Да търси обратна връзка по телефон/имейл/др.канали от клиенти и да поддържа обновена клиентската база данни. Подготвя документи за пазарни проучвания и оценки на имоти. Подготвя необходимите документи и организира срещи с клиенти и бизнес партньори. Обновява информацията на уеб сайта, социалните мрежи и други рекламни канали. Подготвя необходимите документи и организира срещи с клиенти и бизнес партньори. Обновява информацията на уеб сайта, социалните мрежи и други рекламни канали.

Предлагаме: Работа в млад, енергичен, фокусиран върху нуждата на клиентите екип. Достъп до обучения от професионалисти на световно ниво в сферата на недвижимите имоти. Възможност за професионално израстване. Стандартно работно време.

Очакваме Вашата кандидатура с приложена актуална снимка и информация!

Средна заплата за сектора


1,340 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

5,850 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.