Работа Отчетник Счетоводство в Габрово

3 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    **Описание на работата:** Търсим динамичен и организиран Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа на наш клиент-работод...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Техномат-Меркурий" ЕООД - Габрово търси: Счетоводител с висше икономическо образование - предимство спец. "счетоводство"; компютърна гра...

  • icon 1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕШНО!!! В ПОДБОРА СЕ ВКЛЮЧВАТ САМО КАНДИДАТИ,КОИТО СА АКТУАЛИЗИРАЛИ СВОИТЕ ДОКУМЕНТИ ДО 6 МЕСЕЦА ПО ЗЗЛД!!! За фирма,наш клиент търсим оп...

    28 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

ЛИДЕР- М7 EООД
location_on с. Габрово

icon 1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


**Описание на работата:**

Търсим динамичен и организиран Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа на наш клиент-работодател . Вие ще бъдете отговорни за извършването на ежедневни счетоводни операции и ще играете ключова роля в поддържането на точни финансови записи.
  • *Отговорности:**
  • Извършване на ежедневни счетоводни операции, включително въвеждане на данни, осчетоводяване на документи и обработка на платежни нареждания.
  • Поддържане на актуални и точни счетоводни записи.
  • Подготвяне на месечни и годишни финансови отчети.
  • Съгласуване на счетоводните данни и разрешаване на финансови несъответствия.
  • Отговаряне на запитвания и предоставяне на информация на вътрешни и външни заинтересовани страни.
  • *Изисквания и квалификации:**
  • Висше образование в областта на счетоводството, финансите или подобна специалност.
  • Минимум 2 години опит в счетоводната сфера.
  • Отлични познания по MS Excel и счетоводен софтуер.
  • Внимание към детайлите и аналитично мислене.
  • Отлични комуникационни умения и способност за работа в екип.
  • *Какво предлагаме:**
  • Конкурентно възнаграждение и бонусна система
  • Социален пакет, ваучери за храна на стойност 200 лева,и др.привилегии-отпуска,13 заплата и безплатен транспорт до местоработата.
  • Приятелска работна атмосфера и подкрепящ екип.
.Какво е необходимо?

Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец ,в случая АПРИЛ 2025 год.
  • лично,
чрез съобщение на вайбър или обаждане на тел.0899779077 2.Ако не сте клиент на Агенцията да подадете лично документи в офиса -НТС партер -ул.Брянска 30
  • Автобиография СВ,2 снимки или ксерокопия и копие на последната диплома.
3.Може да кандидатстване по всички обяви на Агенцията без ограничение само при подадени лично горепосочените документи

Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА

За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕООД

Средна заплата за сектора


1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.