Работа Оператор Склад във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Стоковед Стоковед (с разнос на стоки) –за град Варна Ние сме PALLADIUM ЕООД – международен дистрибутор и производител с над 30 години опит в ...

    19 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Деником ЕООД е българска компания, наложила се като една от водещите дистрибуторски фирми, надежден партньор с вече 30 годишно присъстви...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Организира експедирането на стоки от склада на дружеството към предварително определени направления. Задължения: 1. Познава характерис...

    26 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Стоковед

ПАЛАДИУМ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Стоковед

Стоковед (с разнос на стоки) –за град Варна

Ние сме PALLADIUM ЕООД – международен дистрибутор и производител с над 30 години опит в сферата на работно облекло, обувки и предпазни средства, търси да разшири екипа си с отговорен и организиран Стоковед (с разнос на стоки) за магазина ни във Варна.

Какво ще правиш при нас?

  • Приемане, проверка и сортиране на доставките по количество и качество;
  • Водене на отчетност и актуализация на наличности в ERP система/складов софтуер;
  • Организиране и извършване на разнос на стоки до клиенти и партньори със служебен автомобил;
  • Осигуряване на правилно съхранение и следене на срокове на годност;
  • Изготвяне на документи (описи, фактури, товарителници, протоколи);
  • Участие в инвентаризации и изготвяне на отчети за движението на стоките;
  • Спазване на вътрешните правила за безопасност и трудова дисциплина.
Какво очакваме от теб?
  • Средно или висше образование (икономическо или логистично е предимство);
  • Минимум 1–3 години опит на сходна позиция;
  • Опит с ERP системи и складови програми;
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office – Word, Excel, Internet);
  • Умения за работа с транспортни и стокови документи;
  • Шофьорска книжка, кат. B;
  • Честност, прецизност, организираност и отговорност;
  • Инициативност и умение за работа в екип.
Ние предлагаме:
  • Работа на пълен работен ден в магазина на Паладиум във Варна (09:00 – 17:30, понеделник – петък);
  • Служебен автомобил за разнос на стоки;
  • Конкурентно възнаграждение, съобразено с опита и квалификацията;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване с възможност за включване на членове на семейството;
  • Паркинг, служебен транспорт или парична компенсация;
  • Възможности за професионално развитие и обучения;
  • Работа в стабилна компания и сплотен екип.
В случай, че нашето предложение Ви допада, ще очакваме от Вас автобиография и актуална снимка.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.

Средна заплата за сектора


1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

3,900 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, стоково-материални запаси


Отчетниците на стоково-материални запаси проследяват продуктите, съхранявани в складове за превоз до магазини, търговци на едро и отделни клиенти. Те проверяват инвентара и поддържат документацията.

Необходими основни умения

  • планиране на инвентаризацията
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • следене на равнището на запасите
  • следене за точността на инвентарния контрол
  • проверяване за повредени елементи
  • администриране на запасите

Необходими основни знания

  • математика
  • правила за инвентаризация
  • система за кодиране на стоките

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.