Работа Оператор Call Center в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме компания оперираща в различни сфери нa пазара, като основната ни мисия е да доставяме удобство, комфорт и здравословен начин на ж...
-
1,300 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Можете да откриете новото си работно място точно при нас. Всеки е добре дошъл стига дa има желание да се научи и амбиция за постигане на от...
-
1,300 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Можете да откриете новото си работно място точно при нас. Всеки е добре дошъл стига дa има желание да се научи и амбиция за постигане на от...
-
„Маркетинг Прагматик“ ЕООД е един от наложилите се рaботодатели в Business Process Outsourcing (BPO) сектора в България. Търсим амбициозен, ориентиран...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кол център агент с български език Международна компaния с дългогодишен успешен опит на българския пазар, търси да назначи енергични и по...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оператор в call center
1,500 лв / месец
Пълно описание
Търсим да назначим оператор кол-център за наш хотел в Пловдив. Работно време: 5 работни дни/ 2 се почива - работи се в събота и неделя
Какво ще правите:
- Разговаря с клиенти на фирмата, с цел въвеждане на информация във вътрешно-фирмена база данни.
- Отговаря на запитвания относно продуктите, които предлага фирмата.
- Обработва постъпващите резервации
- Изготвя оферти
- Решава своевременно проблемите на клиентите по телефон
- отлични комуникативни умения
- умения за работа с интернет приложения
- работа с RMS+ и InfoServ
- владеенето на чужд език ще се счита за предимство
- желание за работа в екип
- Мотивиращо възнаграждение - 1500 лв. нето
- Работна седмица: 5 дни/ 2 почивни - работи се в събота и неделя
- Работно време от 9:00 до 18:00ч.
- Много добри възможности за развитие и професионална реализация в йерархията на фирмата;
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.