Работа Начинаещ Счетоводител във Велико Търново

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    05 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Главен счетоводител

СИТИЙМ ООД
location_on гр. Велико Търново

icon 1,390 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, комбинираща най-добрите международни практики и познаване на местния пазар.

За наш клиент, компания с дейност търговия с бързооборотни стоки, търсим мотивиран и отговорен човек за позиция:

Главен счетоводител

Отговорности:

 Ръководи, организира и контролира цялостната финансово-счетоводна дейност на дружеството;  Изготвя и подписва финансово-счетоводни отчети - текущи и годишни;  Участва в разработването на оперативни процедури и дава указания, свързвани с финансовата дейност на дружеството;  Комуникира с държавни институции – НАП, НСИ и други, свързани с работата на звеното;  Организира своевременното осигуряване на финансово- счетоводната информация за ръководството на дружеството;  Отговаря за достоверността на финансово-счетоводната информация;  Управлява отдел Счетоводство и Човешки реурси.

Изисквания към кандидатите:

 Висше икономическо образование - в сферата на счетоводството или финансите;  Доказан счетоводен опит - поне 5 год.;  Oпит на ръководна позиция;  Предишен опит с ERP системи ще се счита за предимство;  Отлични познания на MS Office пакет и опит в работата с Excel;  Много добро познаване на българското данъчно, трудово и социално законодателство;  Комуникативност, аналитично мислене и умение за работа в екип.

Компанията предлага:

 Безсрочен трудов договор с пълни осигуровки;  Стандартно работно време – Понеделник/Петък;  Възможност за дистанционна работа – до 2 дни седмично;  Осигурен транспорт;  Конкурентно възнаграждание;  Ваучери за храна;  Възможност за професионално и личностно развитие;  Сигурност и стабилност в дългосрочен план;

Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни. СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.

Средна заплата за сектора


1,390 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.