Работа Младши Счетоводител

77 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОПЕРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята д...

    22 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "МИЛАТ КАРПЕТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД търси да назначи служител на длъжност: СЧЕТОВОДИТЕЛ на постоянен трудов договор при условията на 8-часов раб...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Лактима EАД е компания, специализирана в производството на кисело мляко и млечно-кисели продукти. Дружеството има широко присъствие на б...

    18 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    AUTSORSA е бързоразвиваща се компания, основана и базирана в България, която обслужва клиенти от цял свят, предоставяйки бизнес аутсорсинг и...

    16 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Деворекс ЕАД е утвърдена международна компания на българския пазар с 20 годишна история. Лидер в сферата на про...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЪРГОВСКА ВЕРИГА "ЗОРА" ТЪРСИ ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ ЗА ЦЕНТРАЛНИЯ СИ ОФИС В ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА БОЖУРИЩЕ , ЛОГИСТИЧНА БАЗА ЗОРА Отговор...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ : Висше икономическо образование Познаване на счетоводното законодателство Опит в извършване на инвентари...

  • icon 1,160 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Алфа Консулт България търси опитен и мотивиран Оперативен счетоводител за свой доверен клиент. Какво ще получите: Конкурентно възнагр...

    07 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Във връзка с разширяване на екипа на наш партньор - стабилна и развиваща се компания във финансовия сектор, търсим специалист за позиция...

    04 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сидоренко Фудтех ЕООД е компания, специализирана в производство и доставка на консумативи и обвивки за хранителновкусовата промишлено...

    03 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фортекс Нутрасютикалс ООД е българска компания в лидерските позиции в производството и дистрибуцията на хранителни добавки и лекарств...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Изисквания: Висше икономическо образование, предимство специалност „Счетоводство и контрол“ Отлична компют...

    25 Jun 2025 Още...
  • CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни отговорности: Контролира правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и...

    23 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ

КРЕЗ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Пазарджик

icon 1,360 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ОПЕРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ

Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира своята дейност КРЕЗ ЕООД – българска търговска компания. Тогава още малка фирма, но с голяма енергия, страст и поглед вперен в бъдещето!

Днес КРЕЗ не е просто железария или поредният DIY магазин в страната. Това е мястото, където всеки може да намери нещо за себе си. Корпорация КРЕЗ притежава два хипермаркета с обща търговска площ от 15 000 м², главна логистична база за подготовка и експедиция на стоки за клиенти на едро, както и складови площи, простиращи се на хиляди квадратни метри.

Поддържайки мотото „Всичко от едно място“, предлагаме над 70 000 продукта, покриващи всички нужди на домакинството, строителството, обзавеждането, занаятчийството и още много професии и интереси. Зад успеха на КРЕЗ стои екипът – над 400 всеотдайни служители, които ежедневно движат компанията напред.

Вярваме, че стабилността на бизнеса се гради върху ясни процеси, добра организация и надеждни хора, затова разширяваме административно-оперативния екип и търсим колега на позиция „Оперативен специалист“ – ключова роля, свързана със събиране, сортиране и систематизиране на обратни документи от продажби към едрови клиенти.

Подходящият кандидат ще отговаря за проследяването на липсващи документи, ще поддържа ред и отчетност в документацията, както и ще комуникира активно с търговски представители, клиенти, логистика и при нужда – с доставчици, за да осигури коректно и пълно документално приключване на всяка сделка. Ролята изисква организираност, последователност, внимание към детайла и желание за работа в структурирана бизнес среда.

Твоите основни отговорности:

  • Събиране на обратни документи (складови разписки, товарителници, фактури и др.) - по приключени продажби към едрови клиенти;
  • Сортиране и систематизиране на документите по клиенти, периоди и продажби;
  • Идентифициране на липсващи документи и водене на системен отчет;
  • Комуникация с клиенти, търговски представители и логистика за изясняване на липси;
  • Поддържане на коректна и актуална база данни за потока от документи;
  • Работа със сканирани копия, цифрови архиви и споделени файлове;
  • Събиране и входиране на физически документи в архив;
  • Подпомагане при месечни справки и ревизии, свързани с отчитане на документи;
  • Проследяване на срокове за връщане на документи – известяване на търговци или клиенти при забавяния;
  • Подпомагане на отдел „Продажби“ при работата с клиенти и търговци.
Нашите изисквания:
  • Средно или висше образование;
  • Предишен опит в административна или офис позиция е предимство;
  • Отлични умения за организация, проследяване и систематизация на информация;
  • Умение за работа с документи, архивиране и проверка на данни;
  • Добра компютърна грамотност – MS Office, електронна поща, работа с електронни таблици;
  • Умение да комуникираш ясно и професионално с различни отдели и клиенти;
  • Отговорност, аналитично мислене, внимание към детайла.
Ние предлагаме:
  • Позиция в една от най-динамично развиващите се търговски компании в България;
  • Възможност да приложиш уменията си и да развиеш нови;
  • Работно място, в което твоят принос е видим и ценен;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Ясно структурирано работно време – 8 часа на ден, от понеделник до петък;
  • Работа в екип от професионалисти с мотивация за развитие;
  • Безплатен достъп до фитнес на територията на фирмата;
  • Отстъпки за служители при пазаруване в магазините на КРЕЗ;
Фирма КРЕЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД обработва само законно събрани лични данни, необходими за конкретно, точно определени и законни цели, единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие с Регламент(ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,360 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.