Работа Мениджър Ключови Клиенти в Бургас
7 нови обяви за работа
-
УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО" Изисквания: Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията Минимум 2 години ...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...
-
1,730 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - Бургас, Изгрев Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
В Massimo Dutti начинът, по който се обличаш, е повече от мода – това е израз на твоята индивидуалност. Нашите колекции въплъщават вечна елеган...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО"
Пълно описание
Изисквания:
- Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията
- Минимум 2 години опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки
- Добри компютърни умения (MS Office) (умения за работа със специализиран търговски софтуер се счита за предимство)
- Добри организационни и комуникативни умения
- Административни, търговски, организационни и лидерски умения
- Управлява, организира и координира цялостния търговски процес
- Отговаря за отварянето или затварянето на търговския обект
- Следи и участва в процесите по правилно приемане, съхранение, подготовка за продажба, маркировка на стоките
- Следи за състоянието на търговска зала – позициониране на стока, ценово обозначение, хигиена, изправност на оборудване
- Следи и участва в процесите по контрол на качеството, оптимален търговски вид и сроковете на реализация на продаваните стоки
- Организира работата на служителите по смяна, гарантира качественото обслужване на клиентите
- Запознава служителите и имплементира промени във фирмена стратегия, държавни изисквания, правила на работа с фирмени партньори и тн.
- Постоянен трудов договор с Болеро ЕООД
- Мотивиращо възнаграждение
- Осем часов работен ден
- Работа в мотивиран екип
- Платено въвеждащо обучение
- Eжемесечен ваучер за храна – 200лв.
Кандидатурите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Средна заплата за сектора
1,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
5,400 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.