Работа Мениджър Ключови Клиенти в Русе

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Направете кариера с HOMEMAX в гр.Русе! В успешните фирми рaботят успешни служители! За подпомагане на екипа ни в гр.Русе, търсим ангажиран и ...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Хумана Пийпъл ту Пийпъл България и управлявaме верига от 40 магазина за дрехи втора употреба в България, под търговската марка Хум...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

БАУМАКС БЪЛГАРИЯ ООД
location_on гр. Русе

icon 1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Направете кариера с HOMEMAX в гр.Русе!

В успешните фирми рaботят успешни служители!

За подпомагане на екипа ни в гр.Русе, търсим ангажиран и отговорен сътрудник за позицията:

АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Ние предлагаме:

  • Работно време: понеделник - петък, 9:00 - 18:00 ч.
  • Допълнително ваучери за храна на стойност до 200 лв.
  • Атрактивно възнаграждение и бонусна система
  • Карта за отстъпка в обектите на дружеството
  • Възможност за участие в програма Multisport
  • Възможност за развитие в един от най-динамичните сектори на пазара
  • Фирмено обучение, насочено към развитие на професионални умения
Основни задължения за длъжността:
  • Подпомага дейността на Мениджър ключови клиенти
  • Работи с ЕRP система
  • Изготвя оферти към клиенти
  • Изпълнява клиентски поръчки
  • Поддържа професионални отношения с клиенти и доставчици
  • Изготвя справки и анализи
  • Ежедневно комуникира с различни звена и отдели в дружеството
Подходящият кандидат :
  • Внимание към детайлите
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office, Internet, ERP Systems
  • Отлични комуникативни и организационни умения
Позицията е за заместване на служител в дългосрочно отсъствие (около 2 години). Ако желаете да бъдете част от един сплотен екип и да се развивате динамично, изпратете Вашата автобиография он-лайн или на място в магазин HOMEMAX гр.Русе, бул. Липник 131, бюро Информация, на вниманието на Мениджър ключови клиенти. Ние ще се свържем с одобрените по документи кандидати, за да насрочим среща.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016.

Средна заплата за сектора


1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

4,950 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
2.2
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.5
icon icon icon icon icon
Местоположение

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.