Работа Мениджър Екип в Слънчев бряг
2 нови обяви за работа
-
МПМ Хотелс ООД е дружество, предлагащо управление на хотелски комплекси под собствена търговска марка в България. За предстоящия летен ...
-
МПМ Хотелс ООД е дружество, предлагащо управление на хотелски комплекси под собствена търговска марка в България. За предстоящия летен ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Front Office Manager
Пълно описание
За предстоящия летен сезон 2025 година търсим да назначим Фронт Офис мениджър, отговарящ на следните изисквания:
- Стаж на същата или подобна позиция;
- Задължително отлично владеене на английски език;
- Владеенето на руски език е предимство;
- Работа с хотелски софтуер CLOCK PMS+, компютърна грамотност
- Kомуникативност и умение за работа в екип;
- Умение за работа с гостите на хотела;
- трудов договор;
- работа в млад, енергичен и мотивиран екип;
- фирмено обучение;
- униформено облекло;
- конкурентно и сигурно заплащане, съобразено с опита и личната мотивация на кандидата;
- коректен и лоялен работодател;
- настаняване в квартири на фирмата или заплащане на пътни, ако кандидата е от района.
Средна заплата за сектора
1,520 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.