Работа Компютърен Оператор в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
We are part of an international holding with offices in New York, Miami, Panama, UK, New Jersey, Sofia and Plovdiv. Because of that, our organization is flat, open-minded and international: there you have the freedom to prioritize your own work and g...
-
About the Company: We are a global BPO company established in 2012, with strategically located delivery centers across multiple regions. We pride ourselves on fostering long-term, trusted partnerships with industry-leading tech companies in the USA ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Data-entry and Compliance Assistant
Пълно описание
The ideal candidate will play a key role in ensuring the smooth operation of our office by managing customer and vendor compliance, invoice tracking and input, and handling a variety of office management tasks. This position requires strong organizational skills, attention to detail, and the ability to multitask in a fast-paced environment.
The position is located in Plovdiv, Bulgaria.
Responsibilities:
- Conducting compliance checks on customers and vendors;
- Arranging and maintaining a documentary archive for customers and vendors;
- Being the point of contact between clients and other departments in order to ensure prompt reply and higher satisfaction rates;
- Accurately track, process, and input vendor invoices into the company’s accounting system;
- Verify invoice details, including amounts, payment terms, and approvals, to ensure compliance with company policies;
- Entering data into the ERP and CRM systems and tracking the correctness of the information entered in them.
- English proficiency is a MUST, spoken & written;
- Analytical thinking;
- Good skills with Word and Excel;
- Good communication skills and ability to work under tight deadlines.
- Competitive salary, based on your skills and motivation and regular increases + end-of-year bonuses;
- Additional premium health insurance;
- Option for company sponsored Multisport card;
- Extreme discounts on over 5000+ customer products that we distribute;
- Mentor who will guide you on everyday basis so you can quickly develop your skills;
- Excellent multinational business environment and continuous training and development.
Средна заплата за сектора
1,260 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.