Работа Зонален Мениджър във Варна
5 нови обяви за работа
-
Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
Store Manager HalfPrice, Mall Delta Planet Varna HalfPrice Great Brands & Great People! HalfPrice is a modern store concept in the off-price segment (owned by the CCC GROUP). With a wide range of popular, global brands across numerous product cate...
-
1,830 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМ. - УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. Варна Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-динам...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
РЕГИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ СУПЕРВАЙЗОР - СЕВЕРОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
Пълно описание
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Ежедневна комуникация с екипа от търговски представители;
- Качествено обслужване и развиване на вече съществуващата мрежа от клиенти;
- Таргетиране и привличане на нови клиенти;
- Проследяване на удовлетвореността на клиентите и предприемане на необходимите мерки за повишаването й;
- Запознаване на клиентите с новите продукти и значимостта им за тяхната компания;
- Постоянен стремеж към подобряване на текущата дейност във всеки един аспект;
- Активно участие в разработването на цялостната стратегия на компанията;
- Участие в процесите по приемане, управление и доставка на предлаганите продукти;
- Опит в търговията – минимум 5 години;
- Опит в управлението на търговски екип - 1 година /предимство/
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Подходящо образование;
- Умения за водене на преговори и кореспонденция;
- Умение за управление на времето и определяне на приоритети;
- Проактивен и ориентиран към клиентите подход;
- Способност за бърза реакция при вземането на решения;
- Гъвкавост и устойчивост на стрес;
- Шофьорска книжка;
- Компютърна грамотност;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо /предимство/
- Имат опит в продажбите на бързооборотни стоки;
- Имат компетенции в работата със складов софтуер;
- Приложат препоръки от предишни работодатели
- Организираност и отговорност;
- Коректност и лоялност;
- Инициативност и самостоятелност;
- Техническа грамотност;
- Атрактивно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
- ТД, съобразен със законодателството в страната;
- Работа в млад и енергичен екип, който знае къде отива и как да стигне;
- Коректност в спазване на поети ангажименти;
- Социален пакет;
- Работа в отворена, динамична и екипна среда;
- Възможност за професионална реализация и развитие;
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,000 лв / месец
2,600 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.