Работа Зонален Мениджър във Варна
6 нови обяви за работа
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
-
В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подк...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Варна A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо развива...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, в...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
ПОМОЩНИК-УПРАВИТЕЛ/КА за хранителен магазин Бурлекс "БАЗАР ЛЕВСКИ" ПОМОЩНИК-УПРАВИТЕЛ/КА гр.Варна, бул."В. Левски" 35; Бурлекс "БАЗАР ЛЕВСК...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Като Account Manager, ще разчитаме на Вас за:
- Качествено обслужване на клиенти, навременно отговаряне на запитвания и предоставяне на коректна и точна информация;
- Идентифициране на потенциални клиенти и водене на преговори с цел осъществяване на продажби;
- Обработка на заявки за услуги постъпили в системата, заявени от съществуващи клиенти;
- Разработване и представяне на ефективни решения за текущи и потенциални бъдещи клиенти, следвайки нашия специфичен подход като консултантска организация за транспортни компании;
- Изграждане, поддържане и обработка на документация в специализиран софтуер – ERP;
- Добро владеене на писмен и говорим Английски език;
- Познания и работа в областта на Google Workspace (или сходни продукти), MS Office пакет, ERP системи и облачни услуги;
- Умения за взимане на самостоятелни решения в динамична и променяща се среда;
- Отлични комуникативни и организационни умения;
- Силна бизнес проницателност и професионално присъствие;
- Опит на същата или подобна длъжност – минимум 1 година. Предимство би било опит на длъжност свързана с B2B продажби.
- Добро възнаграждение и бонус система;
- Положителна работна среда и перспективна работа в постоянно разрастваща се компания;
- Развитие в сектора на услугите за международен транспорт, чрез участие с идеи и предложения, с възможност за персонална проектна реализация;
- Гъвкавост в работната среда – след третия месец;
- Социални придобивки.
Ако смятате, че отговаря на вашия опит и интереси, моля кандидатствайте днес - ние сме нетърпеливи да научим повече за вас!
Truckpoint е регистриран администратор на лични данни от Комисията за защита на личните данни в Република България с идентификатор: 154528.
Предоставените от вас лични данни ще бъдат обработвани за целите на процеса на набиране.
Truckpoint поема отговорността да обработва, използва и съхранява вашите лични данни, като гарантира тяхната защита в тайна от трети страни.
Ще бъде установен контакт само с одобрени кандидати.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.