Работа Заместник Главен Счетоводител във Враца

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма " Ромтех-3ЕС " ООД търси ентусиазиран счетоводител, който да подсили нaшия екип в гр. Враца. ИЗИСКВАНИЯ: Степен бакалавър/магистър п...

    09 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

РОМТЕХ-3 ЕС EООД
location_on гр. Враца

icon 1,490 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Фирма " Ромтех-3ЕС " ООД търси ентусиазиран счетоводител, който да подсили нaшия екип в гр. Враца.

ИЗИСКВАНИЯ:

  • Степен бакалавър/магистър по Счетоводство и контрол или Финанси;
  • Опит над 2 години в сферата на счетоводството;
  • Познаване на нормативните актове в областта на счетоводното, данъчното
законодателство, трудовото и осигурителното законодателство и актовете по прилагането им
  • Компютърна грамотност – Отлични умения за работа с MS Office /Word, Excel;
  • Опит в работата на SAP е предимство;
  • Много добро владеене на аглийски език - предимство;
  • Комуникативни умения. Способност за работа в екип;
  • Отговорност при поемане на ангажименти;
  • Аналитични умения, мислене и бързо усвояване на нови знания. Внимание към детайла;
  • Инициативност, отговорност, лоялност.
ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
  • Изготвяне, подреждане, съхранение и контрол на счетоводния документооборот;
  • Текущо осчетоводяване на фактури от доставчици и клиенти и други първични документи, съгласно утвърдената счетоводна политика на дружеството;
  • Изготвяне на предложение за банкови преводи и осчетоводяване на банкови извлечения;
  • Засичане и следене на разчетите с клиенти и доставчици; изготвяна на напомнителни писма за просрочени суми от клиенти
  • Изготвяне на ДДС и VIES декларация;
  • Изготвяне на необходимите на ръководството справки, отчети и анализи;
  • Участие в прилагането на нови процеси и проекти;
  • Подпомагане на месечното, тримесечното и приключването на годината.
  • Други дейности, подпомагащи работата на счетоводния отдел, под прякото ръководство на главния счетоводител;
ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Работа от Понеделник до Петък ( Редовна смяна 08:00- 17:00ч) със спазване на националните празници;
  • Много добро възнаграждение, в зависимост от извършената работа;
  • Трудов договор с пълни осигуровки;
  • Ваучери за храна;
  • Осигурено работно облекло, работа в спокойна обстановка;
  • Обучение на работното място;
Място на работа: гр. Враца, ул. Илинден №3

Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля, изпращайте aвтобиография и снимка онлайн, като посочите референтен Ref. No на обявата, или на място - Ромтех-3ЕС ООД, ул. Илинден №3, Враца. Всички документи на кандидатите са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Първоначален подбор ще бъде извършен само по документи. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю .

Средна заплата за сектора


1,490 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.