Работа Експерт Труд И Работна Заплата във Велинград
1 нови обяви за работа
-
Тимбарк България ЕООД е създадена през 2005 г. и е част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителни прод...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Тимбарк България ЕООД е създадена през 2005 г. и е част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителни продукти и напитки в Централна и Източна Европа. В България, основните марки на Тимбарк включват Queen's,Nestea, Velingrad Alcalia, Tedi,Tiger,Zubrowka и други.
Търсим мотивиран и внимателен към детайлите специалист ТРЗ, който да се присъедини към нашия екип. Идеалният кандидат ще бъде отговорен за администрирането на трудовите и работни заплати в компанията, като гарантира, че всички процеси са в съответствие с актуалното законодателство.
Отговорности:
- Управление и обработка на месечните работни заплати и осигуровки.
- Поддръжка на данните за заплатите и служителите в системата.
- Консултиране на служителите относно въпроси, свързани със заплащане и трудовото законодателство.
- Подготовка и подаване на необходими декларации и отчети свързани с трудовата отчетност.
- Координация с външни институции при нужда и участие във вътрешни одити.
Изисквания и квалификации:
- Висше образование в областта на икономиката, управление на човешките ресурси или сродна специалност.
- Минимум 2 години опит в областта на ТРЗ.
- Отлично познаване на трудовото законодателство и нормативната база.
- Умение за работа със специализирани софтуери за обработка на работни заплати.
- Отлични комуникационни и организационни умения.
Какво предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение и допълнителни социални придобивки.
- Работно място в динамична и развиваща се международна компания.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Приятелска и подкрепяща работна среда.
Ако сте готови да приемете това предизвикателство и да станете част от нашия екип, очакваме вашата кандидатура!
Средна заплата за сектора
1,660 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.