Работа в Болярино

2 нови обяви за работа

  • icon 930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "СОЛИС" e производител на всички видове щори и дограма . Порaди нарастващия обем на работа, търси да назначи МОНТАЖНИК на щори и догр...

    05 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

КРЕДИ ЙЕС ООД
location_on с. Болярино

icon 930 лв ~ 1,550 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година, днес компанията предлага своите продукти в близо 110 офиса в България. С ангажираност и мотивация ние сме се доказали като доверен партньор, налагайки високи стандарти на работа и професионализъм.

Благодарение на инициативността и предприемаческия дух на нашите служители, вече 15 години се развиваме и разширяваме клоновата си мрежа. Стани част от екипа на Креди Йес, кандидатствай за позицията „Офис мениджър ”

Ако ти:

  • Притежаваш управленски умения и вътрешна мотивация;
  • Откриваш възможности и взимаш адекватни решения в процеса на работа;
  • Ефективно комуникираш с различни типове хора и с увереност преодоляваш възражения;
  • Обичаш да виждаш резултата от добре свършената работа;
  • Имаш шофьорска книжка.
Ще успееш да:
  • Изградиш, развиеш и управляваш търговски екипи;
  • Организираш маркетингови инициативи с цел разширяване на пазарния дял;
  • Планираш и осъществяваш контрол върху продажбите и договорните отношения с клиентите;
  • Изпълняваш стратегическите цели на Компанията;
  • Осъществяваш контрол върху административната работа.
Ние ти предлагаме:
  • Трудов договор със заплата от 1200 лв. до 2000 лв.;
  • Конкурентно заплащане;
  • Бонус схема;
  • Корпоративно обучение;
  • Служебен телефон.
Ние сме сплотени, позитивни и приятелски настроени, с изградена идеология, че именно служителите са двигателя на нашия успех и с радост разширяваме екипа си. Ако търсиш дългосрочен професионален ангажимент и кариерно развитие, изпрати ни актуалната си автобиография.

Кандидатите, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от теб данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. КРЕДИ ЙЕС се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.

Средна заплата за сектора


930 лв ~ 1,550 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.