Работа Асистент Проектов Ръководител в Шумен

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Дъ Бейкърс АД е производствено предприятие в хранително - вкусовата промишленост. Поради разширяване на дейността, дружеството набира м...

    13 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ, ЛОГИСТИКА

ДЪ БЕЙКЪРС АД
location_on гр. Шумен

icon 1,330 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Дъ Бейкърс АД е производствено предприятие в хранително - вкусовата промишленост. Поради разширяване на дейността, дружеството набира мотивирани и отговорни служители за офиса ни в град Шумен за позицията:

СПЕЦИАЛИСТ, ЛОГИСТИКА

Основни функции:

  • Приема и обработва заявки от клиентите на фирмата
  • Създава първични счетоводни документи в ERP система
  • Работа по заприходяване, изписване на стока, изготвяне документи за експедиция и фактуриране на експедираните количества
  • Активна комуникация с производствените звена, склада и клиентите на компанията
  • Набавяне на необходимите сертификати за износ
  • Поддържа връзка с Митническо бюро при осъществяване износа на продуктите
  • Изготвя различни справки към ръководството
Изисквания за заемане на длъжността:
  • Английски език – работно ниво писмено и говоримо
  • Ползване на втори чужд език се счита за предимство
  • Компютърна грамотност Word, Excel, Microsoft Office
  • Подходящо висше образование
  • Опит на подобна позиция и търговия с износ – предимство
  • Запазване клиентите на дружеството и стремеж към създаване на нови и дълготрайни партньорства
Личностни качества към кандидата:
  • Ефективна комуникация на работното място и работа в екип
  • Организираност и самостоятелно вземане на решения
  • Етичност и дипломатичност
  • Инициативност и желание за усвояване на нови знания и умения
Ние предлагаме:
  • Работа в бързо развиваща се компания
  • Трудов договор при спазване на всички изисквания на трудовото и осигурително законодателство
  • Коректно и мотивиращо възнаграждение
  • Първоначално обучение на работното място
  • Вътрешнофирмени обучения и възможност за развитие
  • Бонусна система, обвързана с постигнати резултати
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв.
  • Много добри условия на труд - места за хранене и отдих, външен и вътрешен кът за почивка и др.
Ако сте креативна и амбициозна личност и нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография, актуална снимка и телефон за обратна връзка. Всички данни, предоставени от Вас са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и само с одобрените кандидати ще установим контакт.

Средна заплата за сектора


1,330 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.