Работа Асистент Проектов Ръководител в Габрово

1 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    **Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 7.10.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа ...

    03 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АСИСТЕНТ/КА НА УПРАВИТЕЛЯ

ЛИДЕР- М7 EООД
location_on с. Габрово

icon 1,600 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти

Пълно описание


**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 7.10.2025 год.

Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа и съдействие в ежедневните задачи на управлението. Ролята изисква способност за ефективно комуникиране и изпълнение на задължения в бързо развиваща се среда, без необходимост от владеене на чужд език.
  • *Отговорности:**
  • Управление на графика и организационно подпомагане на управителя.
  • Координиране на срещи и събития, осигуряване на необходимата логистика.
  • Приемане и обработка на документи и кореспонденция.
  • Водене на записки и изготвяне на доклади от срещи.
  • Осигуряване на комуникация между различните отдели и външни партньори.
  • Решаване на административни проблеми и изпълнение на служебни поръчки.
  • *Изисквания и квалификация:**
  • Желателно е владеене на английски на добро работно ниво
  • Средно или висше образование.Опит като счетоводител ,човешки ресурси или ТРЗ е основателно предимство.
  • Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
  • Отлични организационни умения и внимание към детайла.
  • Способност за работа в екип и решаване на проблеми.
  • Умение за ефективно управление на времето.
  • *Какво предлагаме:**
  • Конкурентно заплащане с допълнителни бонуси.
  • Възможност за професионално развитие и обучение.
  • Приятелска и подкрепяща работна среда.
  • Допълнителни социални придобивки и програми за развитие.
  • Работа в утвърдена компания с отлична репутация на пазара.
  • Дневен режим на работа.
Какво е необходимо ? Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец -чрез съобщение на вайбър или лично в офиса. 2.Ако не сте клиент трябва да донесете на хартиен носител СВ АВТОБИОГРАФИЯ,2 снимки паспортни или цветно ксерокопия и последната диплома -ксерокопие ЛИЧНО В ОФИСА НА АГЕНЦИЯ ЛИДЕР -НТС ул.Брянска 30 от понеделник до четвъртък от 8.30 до 16.30 часа.

Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.