Работа Асистент Офис в Пазарджик

2 нови обяви за работа

  • icon 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и би...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "ПМБ Индъстрис" е българска компания с дългогодишен опит на Българския и Европейски пазар.През годините се установихме като водещ...

    22 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник

ХОУММАРТ EООД
location_on гр. Пазарджик

icon 1,240 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и бизнеса. Със седем представителни шоурума и силен онлайн екип, компанията успешно отговаря на нуждите на клиентите в централна и западна България. Поемаме ангажимент за качество и надеждност, благодарение на нашите висококвалифицирани монтажни екипи. Нашият млад и мотивиран екип е в основата на култура, насочена към взаимно уважение и професионално развитие, следвайки интензивно обучение и експертни умения.

Търсим мотивиран Технически сътрудник, който да стане част от нашия динамичен екип. Тази роля е от ключово значение за подпомагане на нашите оперативни процеси и осигуряване на отлично изпълнение на услугите. Подходящият кандидат трябва да бъде организиран и да проявява високи технически умения.

Отговорности:

  • Подпомагане на дейността на отдел „Счетоводство“;
  • Въвеждане на информация от дневни отчети за извършена монтажна дейност;
  • Попълване на таблици за касови отчети;
  • Издаване на фактури към кредитни институции;
  • Създаване на оферти за клиенти;
  • Участие в кандидатстването за обществени поръчки;
  • Подготовка на оферти и таблици в Excel по предварително зададени критерии;
  • Изготвяне на справки и отчети, свързани с текущата дейност;
  • Подреждане и поддържане на документи съгласно вътрешните изисквания;
  • Изпълнение на други задачи, свързани с работата, при необходимост.
Изисквания и квалификации:
  • Отлични комуникационни умения и ориентация към резултати;
  • Умения за работа в екип и самостоятелност;
  • Висока организираност, отчетност и внимание към детайла;
  • Добро познаване на MS Office, особено Excel;
  • Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове;
  • Спазване на конфиденциалност и етика в работата;
  • Инициативност и желание за професионално развитие.
Какво предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение и бонуси, основани на постигнати резултати;
  • Възможности за професионално развитие и кариерен растежл;
  • Работа в стимулираща и поддържаща среда с млад и енергичен екип;
  • Постоянен трудов договор и социални придобивки.
Ако считате, че предложението ни е подходящо за Вас, моля изпращайте актуална Автобиография или CV с приложена снимка. Гарантираме конфиденциалността на данните съгласно изискванията на ЗЗЛД.

Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в ХОУММАРТ ЕООД се счита, че давате изричното си съгласие личните ви данни да се съхраняват, обработват и използват за целите на подбора за съответната позиция.

Средна заплата за сектора


1,240 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.