Работа Асистент Офис в Пазарджик
2 нови обяви за работа
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и би...
-
Фирма "ПМБ Индъстрис" е българска компания с дългогодишен опит на Българския и Европейски пазар.През годините се установихме като водещ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим мотивиран Технически сътрудник, който да стане част от нашия динамичен екип. Тази роля е от ключово значение за подпомагане на нашите оперативни процеси и осигуряване на отлично изпълнение на услугите. Подходящият кандидат трябва да бъде организиран и да проявява високи технически умения.
Отговорности:
- Подпомагане на дейността на отдел „Счетоводство“;
- Въвеждане на информация от дневни отчети за извършена монтажна дейност;
- Попълване на таблици за касови отчети;
- Издаване на фактури към кредитни институции;
- Създаване на оферти за клиенти;
- Участие в кандидатстването за обществени поръчки;
- Подготовка на оферти и таблици в Excel по предварително зададени критерии;
- Изготвяне на справки и отчети, свързани с текущата дейност;
- Подреждане и поддържане на документи съгласно вътрешните изисквания;
- Изпълнение на други задачи, свързани с работата, при необходимост.
- Отлични комуникационни умения и ориентация към резултати;
- Умения за работа в екип и самостоятелност;
- Висока организираност, отчетност и внимание към детайла;
- Добро познаване на MS Office, особено Excel;
- Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове;
- Спазване на конфиденциалност и етика в работата;
- Инициативност и желание за професионално развитие.
- Конкурентно възнаграждение и бонуси, основани на постигнати резултати;
- Възможности за професионално развитие и кариерен растежл;
- Работа в стимулираща и поддържаща среда с млад и енергичен екип;
- Постоянен трудов договор и социални придобивки.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в ХОУММАРТ ЕООД се счита, че давате изричното си съгласие личните ви данни да се съхраняват, обработват и използват за целите на подбора за съответната позиция.
Средна заплата за сектора
1,240 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.