Работа Администратор Рецепционист във Варна
6 нови обяви за работа
-
Хотел ”Хавана”**** ,к.к. Златни Пясъци Ние търсим квалифициран и мотивиран Фронт Офис Мениджър, който да ръководи оперативната работа на ...
-
Хотел Арена Мар **** - Златни Пясъци, търси ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР - целогодишно отговарящ нa следните изисквания: висше или полувисше образо...
-
Хотел Арена Мар **** - Златни Пясъци, търси ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР - целогодишно отговарящ нa следните изисквания: висше или полувисше образо...
-
С над 50-годишна история, днес ИНТЕРНАЦИОНАЛ Хотел Казино и Тауър Суитс продължава да се развива като един от емблематичните символи на д...
-
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР Търсите ли динамична среда за рaбота, в която да докажете своите умения, знания и потенциал? Желаете ли да сте част от ...
-
Фитнес център " SUNRISE GYM " е един от най-добрите и доказани фитнес центрове на териториятa на град Варна. Фитнес центърът се намира на една от...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР
Пълно описание
Ние търсим квалифициран и мотивиран Фронт Офис Мениджър, който да ръководи оперативната работа на рецепция и да гарантира безупречният престой на гостите!
Ако сте мотивирани и дисциплинирани ,търсите постоянна работа в млад екип,желаете реализация и развитие в хотелския бизнес и имате интереси и знания в областта ,то ние търсим точно Вас!
Основни задължения и отговорности:
- Организира и ръководи цялостната дейност по посрещане и изпращане, настаняване и обслужване на гостите на хотела;
- Ръководи и организира дейността , участва в подбора и обучението на фронт офис екипа;
- Изготвя и следи работните графици на целия фронт офис отдел;
- Стриктно следи финансовата отчетност и оптимизира разходите на отдела;
- Следи за коректното обработване и заплащане на сметките на гостите;
- Отговаря за безупречното обслужване и удовлетвореност на гостите на хотела от тяхното настаняване до тяхното заминаване;
- Отговаря и следи за всички оплаквания и рекламации на гостите на хотела;
- Стимулира и мотивира всеки член от екипа,създава приятна атмосфера на работна среда;
Нашите изисквания:
- Висше образование в сферата на туризма или хотелския мениджмънт е задължително;
- Владеене на минимум два чужди езика-английски и руски;
- Задължително опит на подобна или сходна позиция;
- Компютърна грамонтност и опит с хотелиерска програма „Clock Evolution” ;
- Лидерски качества и възможност за организация и мотивация на служителите;
- Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип;
Ние предлагаме:
- Целогодишна заетост; / Може да започнете работа веднага./
- Трудов договор;
- Сигурна, безопасна и комфортна работна среда;
- Фирмено обучение;
- Конкурентно и сигурно заплащане, съобразено с опита и мотивацията на кандидата;
- Възможност за развитие в компанията;
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете CV придружено с актуална снимка. Първоначалният подбор ще се извърши по документи. На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Информацията, която предоставяте е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД!
Средна заплата за сектора
1,190 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.