Работа Администратор В Офис в Пазарджик
2 нови обяви за работа
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазaрджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш партньор – утвърдена производствена компания, търсим мотивиран и позитивен кандидат за позицията:
Административен сътрудник
Основни отговорности:
- Организация на административни и офис дейности на компанията;
- Активно участие в процесите, свързани с логистиката и транспорта;
- Работа с документация и поддържане на архив;
- Комуникация, координация и тясно сътрудничество с други отдели, клиенти и контрагенти на компанията;
- Работа с офис оборудване;
Изисквания:
- Подходящо образование;
- Отлични компютърни умения;
- Много добър английски език;
- Шофьорска книжка кат. В – активен шофьор;
- Предходен опит на подобна позиция е предимство;
- Отлична комуникация и внимание към детайлите;
- Организираност и отговорност към задачите;
- Самостоятелност и инициативност;
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение и пакет от допълнителни социални придобивки;
- Коректни трудови взаимоотношения и подкрепяща работна атмосфера;
- Работно време от понеделник до петък от 7:30 до 16:30 ч.;
- Възможности за професионална реализация и развитие в компания с утвърдени стандарти и име;
Ако това предложение е интересно за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете ни Вашето детайлно СV.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Благодарим ви! Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.
Средна заплата за сектора
1,150 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.