Работа Администратор Erp в Пазарджик
1 нови обяви за работа
-
Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечната 2002 година. Към днешна да...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Системен Администратор
Основни отговорности:
- Инсталиране, конфигуриране и оптимизиране на Linux сървъри, базирани на CentOS, Red Hat и Ubuntu; Внедряване и поддържане на репликация и клъстериране на базата данни за висока наличност; Поддържане на актуалност с последните функции и най-добри практики на PostgreSQL; Документиране на конфигурациите на базата данни и сървъра, процедури и политики; Отстраняване и разрешаване на проблеми, свързани с базата данни и сървъра, и предоставяне на техническа поддръжка; Извършване на редовни архивирания и процедури за възстановяване за защита на целостта на данните; Осигуряване на сигурността на базата данни, включително контрол на достъпа на потребителите и криптиране на данни; Наблюдение и анализ на мрежовия трафик за необичайна активност и потенциални заплахи; Оценки на сигурността и тестове за пропуски и уязвимости в инфраструктурата; Разработване и внедряване на политики, протоколи и процедури за сигурност;
Основни изисквания:
- Висше образование в ИТ областта;
- Опит на такава позиция минимум 3 години;
- Опит в инсталиране, конфигуриране и поддържане на PostgreSQL бази данни на Linux сървъри - предимство;
- Отлично владеене на английски език;
- Отговорност, лоялност, екипност;
Компанията предлага:
- Постоянен трудов договор;
- Отлично възнаграждение;
- Фитнес зала на ваше разположение;
- Гъвкаво работно време – на място в компанията;
- Отстъпка на продукти в компанията;
- Работа в млад и динамичен екип;
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
12,000 лв / месец
Администратор на икт системи/администраторка на икт системи
Администраторите на ИКТ системи отговарят за поддръжката, конфигурирането и надеждното функциониране на компютърните и мрежовите системи, сървърите, работните станции и периферните устройства. Те могат да придобиват, инсталират или надграждат компютърни компоненти и софтуери; да автоматизират рутинни задачи; да пишат компютърни програми; да отстраняват неизправности; да обучават и контролират персонала; и да предоставят техническа поддръжка. Осигуряват оптимална цялост, сигурност, архивиране и ефективност на системата.
Необходими основни умения
- мигриране на съществуващи данни
- осигуряване на техническа документация
- прилагане на системни организационни политики
- администриране на ИКТ система
- прилагане на политики за безопасно ползване на ИКТ
- управление на промени в ИКТ система
Необходими основни знания
- организационни политики
- библиотеки за софтуерни компоненти
- хардуерни компоненти
- програмиране на ИКТ система
- методики за осигуряване на качеството
- изисквания за потребител на ИКТ система
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.