Работа Административен Персонал във Враца
2 нови обяви за работа
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим отговорен и мотивиран човек, който да се присъедини към екипа по управление на качеството и да подпомага ежедневната дейност чре...
-
Фирма "ТИДИЕМ ПЛАСТ" ООД е съвременна фирма, адаптирана в сферата на производството на дограма и търговията с ПВЦ и алуминиеви профили и ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Каним те да:
- Подпомагаш дейността на управлението по качество чрез изготвяне и анализ на доклади, таблици и презентации;
- Работиш ежедневно с Excel, PowerPoint и други офис инструменти;
- Комуникираш ефективно на английски език – писмено и устно;
- Поддържаш оперативна координация с други звена в организацията;
- Познаваш или си готов да опознаеш в дълбочина процесите на работа в Еконт;
Какво предлагаме:
- Въвеждащо обучение по програмата „Управител офис и куриер“ – задължително преди започване;
- Допълнителни обучения според нуждите и развитието ти в организацията;
- Трудов договор с възнаграждение в размер на 3000 лв. бруто;
- Работа в стабилна и развиваща се компания с фокус върху качеството и клиентската удовлетвореност;
- Възможност за професионално развитие и дългосрочна реализация.
Изисквания:
- Завършено висше образование – юридическо или икономическо;
- Отлична компютърна грамотност – работа с Excel, PowerPoint и други офис приложения;
- Много добро владеене на английски език – B2 и нагоре;
- Умения за самостоятелна работа, приоритизиране на задачи и справяне с натоварване;
- Познаване на работата и структурата на Еконт е сериозно предимство;
Средна заплата за сектора
2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.