Работа Административен Асистент в Ломец
1 нови обяви за работа
-
Експерт Застраховане - Дирекция Застрaховане и осигуряване „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Наш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нашата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряване на качеството им на живот и осигуряване на необходимата сигурност с помощта на висококачествени услуги и интелигентни решения. Сключваме дългосрочно споразумение за взаимно доверие с нашите служители. Създаваме „прозрачна” и привлекателна работна среда. Ние допринасяме за компетентността и професионалното развитие на всеки служител на компанията.
Във връзка с развитието на търговският ни екип в гр.Лом, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Експерт Застраховане - Дирекция Застраховане и осигуряване.
Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.
Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения: Обслужване на клиенти
- Сключване, администриране и отчетност на застрахователни полици;
- Изготвяне на справки;
- Обработка на пощенски пратки при получаване и изпращане;
- Работа с бланки под строга отчетност;
- Извършване на инвентаризация;
- Работа с документация и комуникации: телефон и електронна поща;
- Касова дейност;
- Образование: Мин. средно, като за предимство ще се смята висше образование;
- Компютърна грамотност - работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
- Финансова култура;
- Инициативност и активност;
- Комуникативност и гъвкавост в в отношенията с хората от екипа;
- Отговорност към процеса на работа;
- Опит в сферата на застраховането е предимство;
Средна заплата за сектора
1,090 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.