Работа Purchase Ledger Clerk в Банско

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПА комплекс КАТАРИНО е от първите модерни СПА хотели с прекрасни условия за целогодишен туризъм в региона на Бaнско и Разлог. Създаден п...

    12 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

КАТАРИНО СПА ХОТЕЛ ЕАД
location_on гр. Банско

icon 930 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СПА комплекс КАТАРИНО е от първите модерни СПА хотели с прекрасни условия за целогодишен туризъм в региона на Бaнско и Разлог. Създаден през 2005 г. и изцяло обновен през 2018 г., той е въплъщение на представата за луксозна СПА почивка сред природата! Със своята съвременна концепция за СПА и уелнес услуги, комплексът е топ дестинация за релакс или романтична ваканция.

За нашия млад екип търсим да назначим :

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Основни задължения и отговорности:

  • Осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи;
  • Изготвяне на ДДС декларации, VIES декларации, задължителни отчети по българското законодателство;
  • Организиране и осъществяване на счетоводната отчетност съгласно счетоводната политика на фирмата и счетоводните стандарти;
  • Изготвяне на статистически отчети и формуляри;
  • Изготвяне на регулярни справки към контролни органи;
  • Следене и правилно прилагане на настъпилите изменения в разпоредбите на приложимото счетоводно и данъчно законодателство;
  • Представителство пред съответните компетентни органи;
  • Съхранение на счетоводната документация в предвидения по закона и вътрешните правила ред;
  • Счетоводно приключване;
  • Изготвяне на междинни и годишни финансови отчети;
  • Изготвяне на данъчни декларации;
  • Участие в ревизии на НАП;
Основни изисквания за заемане на длъжността:
  • Висше икономическо образование;
  • Практически опит в счетоводството – минимум 2 години, като опит в хотелиерския бранш ще се счита за съществено предимство;
  • Добро познаване и прилагане на данъчното законодателство и счетоводните стандарти в туристическият бизнес;
  • Отлична компютърна грамотност – Microsoft Office, счетоводен софтуер;
  • Добри комуникационни умения и организираност;
  • Умение за работа в екип и спазване на срокове;
  • Способност за вземане на решения;
  • Внимание към детайлите;
  • Мотивираност, лична отговорност, лоялност;
Ако смятате, че отговаряте на нашите изисквания, имате мотивация и желание за работа , моля изпратете ни подробна автобиография. Ще се радваме да станете част от нашия екип. На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


930 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


1.1
Непредпочитана
icon icon icon icon icon
0.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
0.6
icon icon icon icon icon
Колеги
0.5
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.5
icon icon icon icon icon
Местоположение
0.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
0.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
0.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.