Работа Ppc Специалист в Шумен
2 нови обяви за работа
-
КЛИО КОМЕРС е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback International is part of...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изисквания:
- Завършено образование в областта на Икономиката/Маркетинг/Търговия - висше ще се счита за предимство;
- С отлична компютърна грамотност /работа с MS Office, Internet/;
- С отлични аналитични способности;
- Умения за работа с ms dynamics nav - предимство.
- Изготвяне на периодични справки и анализи по продуктови групи, сегменти и клиенти;
- Изготвяне на календар за маркетингови активности и проследявате ефективността им;
- Проследяване изпълнението на договорките със съответния производител;
- Контролиране наличието и състоянието на стоковите наличности;
- Изписване на трансфери за депата;
- Проследяване движението на стоката;
- Администриране на системата за активности и промоции.
- Подробна автобиография с актуална снимка
Средна заплата за сектора
2,150 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Маркетинг асистент
Маркетинг асистентите помагат при всички дейности и операции, извършвани от ръководителите и служителите в областта на маркетинга. Те изготвят доклади във връзка с маркетинговите операции, необходими на други отдели, особено на счетоводните и финансови служби. Гарантират, че управителите имат необходимите ресурси за изпълнение на служебните си задължения.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- подготвяне на презентационни материали
- подпомагане при разработването на рекламни кампании
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
- обработване на възложени инструкции
Необходими основни знания
- управление на маркетинга
- процеси в отдела за маркетинг
- проучване на пазара
- управление на връзките с клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.