Работа Money Laundering Reporting Officer в Шумен
1 нови обяви за работа
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирaна в производството и търговията на изделия ползващи алтернат...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът е съставен от над 500 високо квалифицирани професионалисти, разпределени между офисите ни в гр. Шумен и гр. София. Дружеството разполага със собствена производствена, складова и административна база от 30 000 кв. м. площ. Качеството на всички дейности се управлява по система за управление на качеството ISO 9001:2015.
Дистрибуцията на продукцията се осъществява от партньорска мрежа, покриваща територията на цялата страна и Европа. Повече от 70% от продуктите на НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД се реализират зад граница. Фирмата успешно развива марките си SUNSYSTEM и BURNiT на територията на над 40 държави.
Във връзка с развитие на административната си структура, компанията търси да назначи:
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ ЗА СВОИТЕ ПОДРАЗДЕЛЕНИЯ
ЗАДЪЛЖЕНИЯ: 1. Организира, ръководи и контролира цялостната счетоводна отчетност на дружеството; 2. Съставя годишния финансов отчет; 3. Познава организационната структура и производствените процеси в дружеството, както и ценовата политика и всички сключени договори; 4. Взема оперативни решения и дава предложения за разрешаване на даден проблем; 5. Участва в подбор на персонал за отдела и изготвя планове и програми за обучение на нови и настоящи служители в отдела; 6. Изготвя планове и провежда инвентаризации;
ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше икономическо образование с квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, специалност „Счетоводство и контрол“;
- Професионален опит – 5 години трудов стаж на позиция ръководител на ФСО;
- Компютърна грамотност и работа със счетоводен софтуер;
- Много добро познаване на Нормативните актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност и вътрешния финансов контрол;
- Да познава нормативните актове свързани с данъчното и осигурителното законодателство;
- Да е запознат/а с реда и условията за финансиране и кредитиране на стопанската дейност;
- Да познава правилата за оформяне на финансово-счетоводната документация;
- Да познава методиката за извършване на банкови операции и парични разплащания;
- Професионални качества - способност за работа в екип, ръководни умения и комуникативност;
- Лични качества - дискретност, прецизност, отговорност, организираност, аналитично мислене, лоялност.
- Работа на трудов договор в утвърдена фирма;
- Стандартно работно време Понеделник/Петък;
- Професионално обучение и развитие;
- Промяна на възнаграждението с нарастване на отговорностите и постигнати резултати
Средна заплата за сектора
1,940 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.