Работа Money Laundering Reporting Officer във Враца
2 нови обяви за работа
-
MD ELEKTRONIK is one of the world's leading providers of automotive data communications solutions and a technology partner to the automotive industry. Our core competencies are fast, secure and reliable in-vehicle data transmission. With more than 6...
-
Фирма “Ромтех-3С” е динамична и иновативнa компания в сферата на електроннните, електромеханичните, пластмасовите и метални изделия. С ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
With more than 6,000 employees worldwide, MD ELEKTRONIK is ideally positioned in the context of the future automotive data transmission market.
Job Responsibility
- Collaborating with other departments and business units provide financial insights and support decision-making processes across the organization
- Communicating financial results, insights, and recommendations to the executive team and other stakeholders
- Conducting detailed financial analysis to assess the company's financial performance identify trends, and provide info to support decision-making
- Preparing regular financial reports to provide management with a clear understanding of the company's financial performance
- Costing industrially manufactured products as well as deviation analyses on production orders
- Working with production and logistics departments and local management to present and analyze production related KPIs
- Implement measures to improve relevant KPIs and processes in collaboration with business areas.
- Core functions in different Controlling areas
- Project Member for various projects linking different functions
- Information, planning, control and monitoring in the budget phase between the different departments & international locations
Qualification and skills
- Proficiency in SAP and ERP systems
- Advanced Excel skills for data analysis and financial modeling
- Advanced knowledge of MS Office
- Data analysis and visualization tools
- Business performance measurement and KPIs
- Knowledge of industry-specific financial metrics and benchmarks
- Financial systems implementation and optimization
- Cost management and control
- Fluent English
- Excellent analytical, communication, and problem-solving skills
What do you get with us?
- Challenging work in a leading international company
- Internal and external training according to the position
- Оpportunity for career growth and development
- Working in a positive and supportive environment with excellent work conditions
- Competitive remuneration
- Food vouchers (equivalent to BGN 200)
- Additional health insurance, including dental care coverage
- Stores and services' discounts
If you are interested in joining the MD Family, we are looking forward to receiving your application online. Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality
Средна заплата за сектора
1,750 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
500 лв / месец
6,150 лв / месец
Финансов контрольор
Финансовите контрольори се занимават с всички задачи, свързани с изготвянето на бюджет и счетоводните аспекти на дадено дружество или организация. Те изпълняват и осигуряват спазването на вътрешните финансови и счетоводни процедури и изготвят документация за външните одити. Събират информация, свързана с финансови отчети, например активи, пасиви, собствен капитал и парични потоци, за да оценят финансовото състояние на дружеството при изготвянето на годишните бюджети и прогнози.
Необходими основни умения
- прилагане на финансови политики
- изготвяне на финансови статистически доклади
- създаване на финансов план
- обобщаване на финансова информация
- тълкуване на финансов отчет
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- данъчно законодателство
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.