Работа Human Resources Officer в Шумен
1 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
ЗА КОМПАНИЯТА: Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия по...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтернативни източници на енергия и щадящи околната среда: бойлери, слънчеви колектори, буферни съдове, термопомпи и фотоволтаични панели с търговска марка SUNSYSTEM и котли, горелки и камини на биомаса с търговска марка BURNiT.
Екипът е съставен от над 500 високо квалифицирани професионалисти, разпределени между офисите ни в гр. Шумен и гр. София. Дружеството разполага със собствена производствена, складова и административна база от 30 000 кв. м. площ. Качеството на всички дейности се управлява по система за управление на качеството ISO 9001:2015.
Дистрибуцията на продукцията се осъществява от партньорска мрежа, покриваща територията на цялата страна и Европа. Повече от 70% от продуктите на НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД се реализират зад граница. Фирмата успешно развива марките си SUNSYSTEM и BURNiT на територията на над 40 държави.
Във връзка с увеличаване на обема на работа и разрастването на компанията, търсим да назначим:
СПЕЦИАЛИСТ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
ОТГОВОРНОСТИ:
- Участва в разработването и изпълнението на стратегии за набиране и подбор на кандидати за различни позиции;
- Организира процеса по подбор на персонал;
- Изготвя и публикува обяви за работа на различни платформи и канали, с фокус върху социалните мрежи;
- Участва в кариерни изложения и мероприятия;
- Предварителна селекция на кандидати и провеждане на интервюта;
- Подпомага процеса по обучение на персонала и консултира лица относно възможности за работа, кариерно развитие и варианти за по-нататъшно обучение или образование.
- Изучава и анализира работата на персонала чрез различни средства, включително интервюта със служители, наблюдение и контрол, описват подробно длъжностните характеристики с помощта на придобитата информация;
- Изготвя справки за нуждите на Ръководството.
- Безсрочен трудов договор с пълни осигуровки;
- Стандартно работна седмица - понеделник - петък;
- Конкурентно стартово заплащане;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за професионално развитие;
- Обучения в страната и чужбина.
- Висше образование – Психология, Управление на човешките ресурси и други еквивалентни - ще се считат за предимство;
- Опит в сферата на подбора на персонал - ще се счита за предимство;
- Отлични комуникационни умения;
- Аналитично мислене и отношение към детайла;
- Умения за работа в екип;
- Ориентираност към резултати;
- Умение за приоритизиране и спазване на срокове;
- Компютърна грамотност - MS Office, Internet;
- Владеенето на английски и/или руски език - ще се счита за предимство;
- Позицията е подходяща за хора без опит.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 2,100 лв / месец
Посочена от работодателя
550 лв / месец
9,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Експерт, подбор на персонала
Експертите по подбор на персонала предоставят на работодателите подходящи кандидати в съответствие с конкретната заявена длъжностна характеристика. Те провеждат тестове и събеседвания с търсещи работа лица, съставят списъци с избрани кандидати, които да представят на работодателите, и намират подходящи кандидати за съответното работно място. Експертите по подбор на персонала поддържат отношения с работодателите, за да предлагат услугите си в по-дългосрочен план.
Необходими основни умения
- поддържане на връзка с клиентите
- наемане на служители
- извършване на услуги за набиране на персонал
- интервюиране на хора
- идентифициране на потребностите на клиента
- поддържане на неприкосновеността на личния живот на ползвателите на услуги
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
- управление на човешките ресурси
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.