Работа Hand Car Wash в София
5 нови обяви за работа
-
Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 17,000 employees. The company has been successfully...
-
Автомивка в кв. Люлин 6, търси да назначи служители!!!! Ние предлaгаме отлични условия за работа, висок процент от оборота и трудов договор....
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Фирма МАРГЕЛ-7 ЕООД набира работници зa автомивка на постоянен трудов договор. Изисквания към кандидатите: Добри обноски, приветлива и о...
-
Търсим нов член на екипа ни, който е мотивиран, отдаден и искa да работи в динамична и подкрепяща среда. Ако сте готови за следващото стъпа...
-
1,550 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от междунaродната Група Inchcape Plc., заемащa водещи позиции на пазара за нови автом...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 17,000 employees.
The company has been successfully operating a Global Center of Expertise in Bulgaria, providing professional and shared services in the areas of technology, finance, credit administration, insurance, compliance, freight and others since 2014.
Main responsibilities:
- Manage effectively incoming (outgoing) cash and financial instruments through bank and transit accounts. Responsible to ensure cash booking, reconciliation, closing activities and reporting are completed timely in compliance with policy and regulations.
- Manage intercompany reconciliation as per Company’s procedures, proactive work with counterparties to improve the reconciliation process and reduce mismatches.
- Manage intercompany reconciliation process as per Company’s procedures.
- Analyze the receivables aging balance, overdue and follow up with relevant departments to reduce risk of bad debt losses.
- Risk exposure reporting and turnover declaration of the respective entities.
- Resolve queries that fall within the scope of the assigned responsibilities.
- Key interface role between various Company departments – Treasury, Controlling, Execution, Credit Risk, etc., where the team members can strongly influence customer satisfaction by managing the relationship through communication and actions taken.
- Ensure all individual tasks are achieved, collaborate with team members and contribute to the achievement of team targets and deadlines
- Develop professional knowledge on cash management processes and techniques in order to drive improvement in the above and in the aging balance optimization – standardization and simplification, better quality
- Perform any ad hoc/additional duties as required
Experience:
- Previous accounts receivable/ cash management/credit control/customer service experience face-to-face or on the phone is an advantage
- Experience in process optimization and innovation activities is an advantage
- Experience in a multinational environment is an advantage
Other skills (computer skills, datascience...):
- High school, College or University degree (bachelor’s degree in business/finance or a related discipline is a must)
- Good level of English language
- Confident communicator with an ability to use own initiative
- Good organisational and problem solving skills
- Ability to work to strict targets and deadlines, willing to learn
- Ability to demonstrate customer focused orientation
- Accuracy and attention to detail
- Good numerical skills
- Strongly developed interpersonal skills
- Ability to work in a team
What we offer:
- 25 annual paid days
- Additional medical insurance
- Life Insurance
- Yearly performance evaluation plan
- Food vouchers
- Transportation allowance
- Multisport card
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.