Работа Finance Controller във Варна

10 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществяваща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. У...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Join Our Finance Team as a Senior Finance Manager (FP&A)! Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, whe...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Наш клиент в гр. Варна търси да назначи мотивиран и опитен ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ. Основни отговорности: Организация и контрол на цялостна...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсите следващата крачка в счетоводната си кариера? Предлагаме ви възможност да се развивате в стабилна компания, където професионали...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for an Accountant. Job description Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, in...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент – международна компания в сферата на услугите - разширява екипа си и търси нов колега, който да обича динамиката и държи на...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КРЗ „Одесос“ АД е водещ кораборемонтен завод в Черноморския регион, разполагащ със солидна и отлично оборудвана база на докуване на ко...

  • icon 1,940 лв - 3,720 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ние от Б.А.Б. Консулт търсим Счетоводители, които владеят немски език, за да се присъединят към екипа на наш доверен международен корпора...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на екипа на наш партньор, търсим специалист за позицията: Счетоводител за гр. Варна. Какво може да очакваш? ✅ ...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    02 Jan 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Счетоводител в счетоводна кантора

АР СИ АКАУНТИНГ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,710 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществяваща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. Услугите, които предлагаме включват консултация, регистрация на дружеството, съдействие с набавянето на лицензи/разрешителни при нужда, както оперативната месечна работа и годишното приключване. Дейностите, които обслужваме са от разнороден характер и изискват постоянно следене на нормативните промени, развитие и повишаване на квалификацията. Нашата мисия е предоставянето на качествени счетоводни услуги и да се грижим за успеха на нашите клиенти, защото техният успех е и наш успех.

Ако сте динамична личност и желаете да се развивате професионално в областта на Счетоводство, ще очакваме Вашата кандидатура по обявената от нас позиция:

Професионални изисквания

  • Икономическо образование, предимство Счетоводство и контрол;
  • Умение за организация и определяне на приоритетите в работата;
  • Стаж като счетоводител минимум 3-4 години;
  • Добра компютърна грамотност - MS Word, Excel, Outlook, онлайн банкиране, работа с електронен подпис и филтриране ни информация от интернет;
  • Препоръчителен опит със счетоводните продукти на Микроинвест.
Основни задължения:
  • Цялостно текущо осчетоводяване на покупки, продажби, банкови извлечения, начисляване на заплати и осигуровки;
  • Подреждане и класифициране на първични и вторични документи;
  • Засичане салдата на всички счетоводни сметки по оборотната ведомост;
  • Изготвяне на справки необходими на ръководството;
  • Подготовка и подаване на декларации и дневници по ЗДДС;
  • ТРЗ и Личен състав - ведомости, Д1, Д6, болнични, платежни към бюджета
  • Комуникация с НАП, НОИ, ИТ във връзка с възникнали проверки, корекции и други;
  • Подаване на отчети и справки към НСИ;
  • Годишно приключване, изготвяне и подаване на ГДД и ГФО;
Компанията предлага:
  • Отлични условия на труд и възнаграждение;
  • Бонусна система;
  • Посещения на семинар и уебинари, свързани с нормативни изменения и други;
  • Възможност за професионална реализация и развитие в счетоводна кантора, която постоянно се разраства;
Необходими документи за кандидатстване:
  • Автобиография;
  • Актуална снимка;
Всички документи ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,710 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.