Работа Customer Service Representative English в Перник
1 нови обяви за работа
-
1,150 лв - 1,200 лв / месец (нето) от работодател
Основни задължения и отговорности: Ежедневна комуникация и професионално обслужвaне на потенциални и съществуващи клиенти на компания...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Ежедневна комуникация и професионално обслужвaне на потенциални и съществуващи клиенти на компанията.
- Обработва поръчки на клиенти, изготвя различни документи – заявки, оферти, фактури.
- Подготвя и опакова пратки, организира вътрешни и международни доставки и следи движението им до клиентите.
- Изготвя справки и отчети за извършената дейност.
- Работи в тясна връзка с финансово-счетоводната дейност в дружеството.
- Поддържа и развива контакти с настоящи и нови доставчици.
- Анализира информация за пазарни тенденции и условия, наличие на конкурентни стоки и услуги.
- Следене за навременно и качествено предаване на информация между отделните звена.
- Приемане и обслужване на рекламации по поръчки.
- Комуникация и координация на детайли свързани с направените от клиенти рекламации по телефон и e-mail.
- Умение за работа в екип.
- Високо ниво на езикова култура.
- Отлични комуникативни способности и клиентски ориентирано поведение.
- Основни познание за работа със счетоводни документи (фактури, товарителници, отчети).
- Прецизност, внимание и отношение към детайлите.
- Предишен опит на длъжност „Обслужване на клиенти“,
- Предишен опит във online магазин.
Средна заплата за сектора
1,150 лв ~ 1,200 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.