Работа Communications Officer в София
1 нови обяви за работа
-
Бенефит Системс е международна компания, експерт в предоставянето на социални придобивки на корпоративни клиенти вече повече от 20 годи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вашата роля ще бъде свързана с дистанционното управление на взаимоотношенията с настоящите корпоративни клиенти и крайните потребители на услугите ни.
Отговорности:
- Да отговаряте коректно и своевременно на голямо разнообразие от потребителски запитвания по телефон, чат и електронна поща;
- Да изграждате и развивате ефективни взаимоотношения с клиентите, базирани на разбиране на техните нужди и предоставянето на качествено обслужване;
- Да информирате клиенти и потребителите за услугите, партньорската ни мрежа, актуални предложения, възможностите за партньорство и др.;
- Да поддържате и управлявате контактите (актуална информация за клиентите, ползваните параметри и други), като отразявате всяка промяна в CRM системата на компанията;
- Да координирате и събирате информация за клиентската удовлетвореност и постъпилите запитвания от клиенти;
- Да идентифицирате проблеми и да давате предллжения за подобряване на работата с клиенти в компанията;
- Да взаимодействате с екип Акаунт Мениджъри, Продажби и Партньорска мрежа с цел повишаване качеството на обслужване.
Очаквания:
- Опит в обслужване/продажби на клиенти (в сферата на услугите);
- Умения за водене на бизнес кореспонденция – устна и писмена;
- Много добра компютърна грамотност;
- Висше образование;
- Добро владеене на английски език.
Личностни качества:
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Ориентираност към клиента; търсене на работещи и удовлетворяващи решения;
- Позитивно отношение и енергичност;
- Организираност и умение за приоритизиране на задачи и срокове.
Компанията предлага:
- Въвеждане в работата, интегриране в екипа и подкрепа по пътя напред
- Атрактивно възнаграждение и признание за личния принос
- Компания, която разбира колко е важен балансът между работа и личен живот
- Среда, в която може да изкажете мнение и да участвате при взимането на решения
- Инициативи, насърчаващи здравословен и балансиран начин на живот
- Добър пакет от допълнителни придобивки като допълнително здравно осигуряване с включен пакет дентална грижа, допълнителни дни отпуск, карта за градски транспорт, естествено и карта MultiSport!
Ако намирате нашето предложение за атрактивно, не се колебайте да изпратите Ваша автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат преглеждани при най-стриктно спазване на изискванията за обработка и защита на личните данни. Получените личните данни, предоставени във връзка с подбора за позиция Офис Мениджър няма да бъдат използвани за други цели.
Средна заплата за сектора
2,060 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
450 лв / месец
4,150 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.