Работа Business Development Assistant във Видинци

2 нови обяви за работа

  • icon 1,550 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ Финтрейд Файнанс АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнеса, ...

    17 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЛС КОМЕРС ООД се състои от инициативни хора, които влагат страст във всичко, което правят. Работим заедно, като един печеливш екип, за да б...

    06 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

TЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

ФИНТРЕЙД ФАЙНАНС АД
location_on с. Видинци

icon 1,550 лв ~ 1,940 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


TЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

Финтрейд Файнанс АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнеса, така и за нашия екип, който превръща идеите ни в реалност.

Във връзка с разрастването на дейността ни, търсим мотивирани и резултатно-ориентирани колеги за позицията Търговски представител.

За да бъдеш успешен в това ново начинание, ние ще ти предложим нашата дългогодишна експертиза и опит, топло отношение и подкрепа.

Основни отговорности:

  • Изграждане и поддържане на делови контакти с настоящи клиенти на Компанията.
  • Презентиране продуктите на Компанията пред потенциални клиенти и информиране за условията и предимствата.
  • Актуализиране на клиентска информация в системата и коректно администриране.
  • Активно участие в изпълнението на целите на Компанията.
Опитът ни показва, че успешните ни кандидати притежават следните качества:
  • Комуникативност, целенасоченост и оптимистична нагласа
  • Високо ново на организираност и планиране на работните задачи
  • Базова компютърна грамотност
Ние вярваме, че зад успехите на една компания стоят личните постижения на служителите ѝ.

За тези успехи е нужна силна мотивация, която не спираме да създаваме чрез:

  • Динамична и пълна с възможности работа в иновативна Компания, подкрепяща развитието на малкия и среден бизнес
  • Приятелска атмосфера, основана на готовност за взаимопомощ и съдействие
  • Възможност за планиране и самоорганизация на работния ден
  • Петдневна работна седмица, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа
  • Атрактивно възнаграждение по трудов договор и допълнително възнаграждение, обвързано с резултатите и личните постижения
  • Специализирани обучения, надграждащи уменията на служителите
  • Възможности за професионално развитие
  • Допълнително здравно осигуряване, спонсорирана карта Мултиспорт/Кулфит, ваучери за храна и допълнителен платен отпуск за прослужено време и рожден ден.
Ако събудихме твоето любопитство и си готов за ново начало, кандидатствай!

Oчакваме кандидатурата ти и нямаме търпние да се запознаем с теб.

Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,550 лв ~ 1,940 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

37,150 лв / месец


icon icon icon icon icon

Търговски представител


Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • осигуряване на спазването на правни изисквания
  • отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
  • извършване на анализ на продажбите
  • поддържане на връзка с доставчиците

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • техники за насърчаване на продажбите
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти
  • стратегии за продажби
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.