Работа Backoffice Specialist в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...
-
"Дискавъри Естейт" гр. Пловдив - търси асистент недвижими имоти. Ако търсите работа, на която ще имате реална стойност, ясна структура и ша...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търси се организир...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Асистент на Управителя във фирма за управление на имоти
Пълно описание
Основни отговорности за позицията:
- Извършва следпродажбено обслужване на клиентите;
- Ръководи проекти по създаване на нови продукти;
- Изготвяне на оферти и участване в договарянето на условията с клиентите
- Изготвяне отчети за дейността (Периодично);
- Планиране, координиране и контрол на ремонтни дейности в сградите;
- Прилагане и поддържане на вътрешния ред в управляваните обекти;
- Изграждане и поддържане на актуална база данни за клиенти и обекти;
- Съхраняване и обработване на необходимата документация ;
- Координация на ежедневната работа между клиенти, изпълнители, хигиенисти и поддържащ персонал;
- Редовни посещения на обектите;
- Финансово отчитане – изготвяне на справки за приходи и разходи по обекти;
- Управление на процеса по събираемост на вземанията от клиенти;
- Способност за работа в екип;
- Умение за ефективно организиране на задачи и спазване на срокове;
- Високо ниво на компютърна грамотност;
- Умение за работа с клиенти;
- Възможност и желание за пътуване (периодично);
- Опит в продажбата на услуги – предимство;
- Владеене на английски език.
- Трудов договор;
- Динамичното и разнообразно ежедневие и работна атмосфера.
- Актуална снимка;
- CV.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
5,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.