Работа Backoffice Specialist в Пловдив

4 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...

    28 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт на товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса; Поема и пренасочва телефонните о...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Back-office Coordinator with German

Accenture
location_on гр. Пловдив

icon 1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate with stakeholders, handle issues, and provide exceptional customer care.

Key Responsibilities:

  • Handle cases related to contract management, order processing, customer care, invoicing and cancellations.
  • Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
  • Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and resolve issues.
  • Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
  • Participate in discussions on new products and integration into standard processes.


Skills and Specifications:

  • Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
  • Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
  • Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
  • Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
  • Excellent communication and problem-solving skills.
  • Proficiency in CRM systems and call center software.
  • Strong communication skills to build rapport with customers.
  • Goal-oriented mindset and team player.


Education and Qualifications:

  • Minimum of 1 year of experience in customer service and/or complex Backoffice processing.
  • Experience in the Telco industry preferred.

Социални Придобивки


  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • food_bank
    Безплатна Храна
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_atm
    Карта за гориво
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.1
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.4
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.4
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.3
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.