Работа Back Office Administrator в София
18 нови обяви за работа
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Разли...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
Валутен касиер, офис София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различнос...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние – НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
НА ПОЗИЦИЯ:
Специалист Валутни разплащания,
Дирекция ИТ, гр. София
Принос и ключови отговорности:
- Получава, координира, обработва, осчетоводява и контролира всички входящи и изходящи плащания на Банката в чуждестранна валута на ниво Валутна наличност
- Поддържа и координира цялата необходима кореспонденция, свързана с документооборота по трансакциите
- Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, осчетоводяване, проверка и излъчване на валутни преводи
- Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, проверка, издаване и осчетоводяване на чекове
- Следи и отговаря за условията по споразуменията с чуждестранните банки кореспонденти по отношение на комисионните, свързани с плащанията на Банката, рекламациите, и дейността по обработка на чекове
- Висше икономическо образование
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
- Отлични компютърни умения /MS Office/
- Аналитично мислене
- Нагласа и умения за работа в екип
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим
- Да получиш:
- Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
- Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
- Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване, спорт и отдих
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция "Управление на Човешкия капитал", отдел "Вътрешни консултанти", тел. 02/9100100.
За повече информация и следващи стъпки ще се свържем с одобрените по документи кандидати. Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност при спазване на приложимото законодателство за защита на личните данни
Средна заплата за сектора
1,930 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
100 лв / месец
12,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.