Работа Administrative Specialist в Свищов
2 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи технически сътрудник. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на докумен...
-
Линекс ЕООД е водещ български производител на разнообразна гама прахообразни разтворими напитки и кафе продукти. Във връзка с осъществ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- приема стока
- работа на компютър
- отчитане на документи свързани с движението на стоката
- подготовка на поръчки
- контакт с доставчици
- слагане на цени и етикети
- правене на ревизии
- изпълняват и други дейности свързани с документо оборота и дейността на магазина
- компютърна грамотност
- да владее Английски на средно ниво
- да е енергичен и подреден
- да има добро отношение към хората
- да е работлив и отговорен
- НА РАБОТНОТО МЯСТО НЕ СЕ ПУШИ
СТИМУЛИРАЩО ЗАПЛАЩАНЕ
УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ: 1. Да се представи автобиография с актуална снимка тук или в магазина 2.На място в магазин Марико, намиращ се в гр. Свищов, ул. Григор Стоянов 28, срещу Колежа по икономика, трябва да се попълни собственоръчно формуляр за кандидатстване.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.