Работа Administrative Assistant в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
CTeam is a recruitment company, part of a group of companies offering a wide range of services in the field of human capital management, combining the best international practices. For our client, a manufacturer and supplier of furniture, we are loo...
-
Grove Global Consult, a leader in consulting and recruitment, specializes in connecting exceptional talent with the global private sector. We are thrilled to present an exclusive opportunity for an energetic and driven Executive Assistant to support ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For our client, a manufacturer and supplier of furniture, we are looking for a positive, motivated and responsible person for the position:
Procurement Specialist
Responsibilities:
- Makes inquiries to suppliers regarding prices, terms, product portfolio, negotiates with them;
- Collects and analyzes offers by sending an order to the approved supplier;
- Monitors stock and reflects their quantity in the ERP system;
- Communicates with forwarders, organizes transport, containers, etc.;
- Completes the received delivery documentation;
- Sends complaints to suppliers, when is necessary;
- Prepares reports on deliveries required by the company's management.
Requirements:
- Previous experience in the position;
- Experience in furniture production and trade will be considered as an advantage;
- Skills in working with MS Office, ERP systems;.
- Very good spoken and written English;
- Skills in handling numbers, sizes, currencies.
- Very good communication and negotiation skills, desire to work;
The company offers:
- Employment contract and real insurance;
- Very good remuneration;
- Food vouchers 200 BGN, additional health insurance;
- Working hours Monday - Friday from 9:30 -17:30
- A hybrid work model with the possibility of home office days after a trial period;
- Professional realization in an established company on the market.
If this offer is of interest to you, please send us an up-to-date CV.
CTeam Ltd. is a licensed intermediary with the National Employment Agency with license No. 1881/18.05.2015.
Средна заплата за сектора
3,100 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,200 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки
Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.
Необходими основни умения
- сътрудничене с колегите
- извършване на отчитане и оценка на договори
- изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
- поддържане на връзка с доставчиците
- изготвяне на тръжна документация
- извършване на анализ на пазара за поръчки
Необходими основни знания
- електронни обществени поръчки
- жизнен цикъл на поръчките
- морал
- принципи на работата в екип
- организационна структура
- управление на доставчици
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.