Работа Accounting Supervisor в Бургас

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител "БОЛЕРО " ЕООД търси Счетоводител. Отговорности : Изготвяне и поддържане на счетоводните операции в съответствие със зако...

    16 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим отговорен и организиран счетоводител, който да се присъедини към нашия екип. Фирмaта се занимава с производство на мебели. Основн...

    11 Dec 2024 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Торнадо Комерс" ООД с предмет на дейност печене, пакетирaне и търговия на ядки и сушени плодове търси да назначи Счетоводител. Мяст...

    27 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

БОЛЕРО EООД
location_on гр. Бургас

icon 1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Счетоводител "БОЛЕРО " ЕООД търси Счетоводител.

Отговорности :

  • Изготвяне и поддържане на счетоводните операции в съответствие със законовите изисквaния и установените процедури;
  • Управление на процеса по инвентаризация, както и изготвяне и поддържане на амортизационните записи и регулярна проверка на описите;
  • Изготвяне на счетоводните документи по ежедневните транзакции;
  • Контрол върху административните разходи и следене на получените фактури от доставчици;
  • Изготвяне на протоколи ;
  • Поддържане на връзка с различни институции- НАП, др.
  • Изготвяне на отчетност за управителя на дружеството;
  • Следене на застрахователните полици;
  • Отговаря за годишно приключване и изисквания на одитора;
  • Отразяване на дейностите по приключване във фирмата.
  • Извличане на информация за заплатите на персонала,плащания към доставчици и др;
  • Отчетност на транспортната дейност в дружеството;
  • Отчетност на строителната дейност в дружеството;
  • Обработка на банкови извлечения;
  • Изготвяне на документи.
Изисквания:- Бакалавърска/Магистърска степен по Счетоводство/Финанси/;
  • Мин. 2 години счетоводен опит (тълкуване и съставяне на месечни и годишни отчети за приходи и разходи, формиране на финансов резултат и неговото тълкуване, изготвяне на данъчни декларации и ДДС;
  • Опит в дружество с дейност търговия на дребно е предимство;
  • Отлични теоретични и практически умения в областта на българското законодателство
, регулиращо, счетоводството, данъчното законодателство , търговското законодателство и тяхното приложение на практика;
  • Отлични компютърни умения- Excel и опит със счетоводен софтуер;
  • Умения за работа в екип и бързо учене;
  • Прецизност; Мотивираност
  • Ако възможността е интересна за Вас, не се колебайте и изпратете своето СV.
Ще се свържем с одобрените по документи кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

Средна заплата за сектора


1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.0
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.